سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط سازمان پژوهشهای علمی وصنعتی ایران محقق شد؛

انتشار نشریه علمی پژوهشی ( IJHFc)

سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران و انجمن هيدروژن و پيل سوختي ايران مجله علمي و پژوهشي Iranian Journal of Hydrogen a fuel cell (Ijhfc) را منتشر می کند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران: ایجاد زمینه های لازم برای پژوهشگران ،‌صنعتگران و سایر علاقمندان برای رسیدن به دستاوردهای حاصل از پژوهشهای اصیل خود در زمینه علم  فناوری های هیدروژن و پیل سوختی از اهداف انتشار مجله علمی و پژوهشی ( IJHFC) است.

وی افزود: حسین غریبی استاد دانشگاه تربیت مدرس سمت سردبیر نشریه و علی الیاسی دانشیار سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران به سمت مدیر مسئول نشریه انتخاب شدند ،همچنین این نشریه به صورت فصل نامه و به زبان انگلیسی منتشر خواهدشد.

بر اساس این گزارش : تولید و خالص سازی هیدروژن و کاتالیست های مرتبط با تولید هیدروژن ،‌دیفر مرهای تولید هیدروژن عملکرد پیل های سوختی ،‌ساخت پیل سوختی و اجزای آن ،‌ذخیره سازی هیدروژن فشرده سازی ،‌مایع سازی هیدریدها ،‌مدلسازی و شبیه سازی پیل سوختی ، تولید و ذخیره سازی هیدروژن ،‌کاربردهای هیدروژن ،‌کاربردهای پیل سوختی ،‌خواص فیزیکی و شیمیایی هیدروژن و ایمنی هیدروژن و پیل سوختی از محور های اصل فعالیت این نشریه به شمار می آید./ع2
برچسب ها: پژوهش ، علمی ، نشریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.