سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : بسیاری از اعضا فراكسيون اصولگرايان مانند گذشته انگیزه تلاش ندارند ، گفتمان انقلابی باید با یک پرچم‌دار وارد انتخابات شود/ سبد رأی هاشمی و مشایی یکی است ، نوبت عصر جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ارسال تخلف رئیس‌جمهور در همراهي مشایی به قوه قضاییه/ تاثير همراهي كارناوال تبليغاتي يك نامزد بر احراز صلاحيت وي



سخنگوي شوراي نگهبان با اشاره به همراهي مشايي توسط رئیس جمهور برای ثبت‌نام در انتخابات، گفت: اعضاي هيئت مرکزي نظارت به اتفاق آراء معتقد بودند كه اقدام رئيس‌جمهور تخلف محسوب مي‌شود و مقرر شد گزارش موضوع هم به قوه قضاييه ارسال شود.

صلاح مملكت در اين است كه "اصلاح‌طلبان" بر" آيت‌‌الله هاشمي" اجماع كنند
 عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري گفت: حزب مردم‌سالاري فردا (دوشنبه) طي جلسه‌اي در مورد كناره‌گيري كواكبيان به نفع " آيت‌الله هاشمي"تصميم گيري مي‌كند .

حضور شوراي نگهبان در تمامی فرآیندهای انتخابات/ اعلام اسامي داوطلبان تاييد صلاحيت شده از طريق رسانه‌های گروهی
 دبیر ستاد انتخابات کشور شب گذشته در گفتگوي ويژه خبري جزئيات کامل ثبت‌نام کنندگان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را تشريح کرد.


اجازه صدور 10 میلیارد دلار اوراق مشارکت به وزارت نفت صادر شد
نمایندگان به وزارت نفت اجازه دادند تا برای تامین مصارف سرمایه‌ای از طریق شرکت‌های تابعه تا سقف 10 میلیارد دلار اوراق مشارکت صادر کند.

شكايت دولت به شوراي نگهبان غيرقانوني است/ مجلس يك قوه مستقل است
 سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس درخصوص شكايت دولت از مجلس بدليل تغيير در لايحه بودجه 92 گفت: مجلس يك قوه مستقل است و شكايت از مجلس به شوراي نگهبان غيرقانوني است.

موسوي لارگاني: اقدام احمدي نژاد توهين به خرد سياسي ملت ايران بود/ لاريجاني نسبت به اين موضوع موضع‌گيري کند
عضو فراکسيون روحانيون مجلس اقدام روز گذشته احمدي نژاد در همراهي با مشايي براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري را توهين به خرد سياسي ملت ايران خواهند.

بسیاری از اعضا فراكسيون اصولگرايان مانند گذشته انگیزه تلاش ندارند

 عضو هيئت رئيسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بيان بر هم خوردن معادلات فراكسيون اصولگرايان در روز آخر ثبت‌نام از كانديداهاي رياست جمهوري، گفت: هنوز در مورد اجماع نظر بر روي يك كانديدا اقدامي صورت نگرفته اما مطمئنا اعضاي فراكسيون اصولگرايان اين موضوع را بررسي خواهند كرد و باید به این مسئله توجه داشت که بسیاری از اعضا مانند گذشته انگیزه تلاش ندارند.

نوبت عصر جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد
نوبت عصر جلسه علنی امروز (شنبه 22 اردیبهشت‌ماه) مجلس با ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

گفتمان انقلابی باید با یک پرچم‌دار وارد انتخابات شود/ سبد رأی هاشمی و مشایی یکی است "کامران باقری لنکرانی" با بیان اینکه رقابت درون‌گفتمانی را برای کسانی که گفتمان مشابهی دارند صحیح نمی‌دانم، گفت: سبد رأی هاشمی و مشایی یکی است، این دو در صحنه نمی‌خواهند برنامه‌های خود را مطرح کنند، بلکه بیشتر قصد فضاسازی در جامعه را دارند.

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ چگونه باید آنرا توصیف کرد؟

 محمود احمدی نژاد در حالی روز گذشته همراهی بی‌سابقه‌ای را با اسفندیار رحیم مشایی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به نمایش گذاشت، که وی رئیس جمهور و برگزارکننده انتخابات است.

سفر صالحی به عربستان

 وزیر امور خارجه ایران دقایقی دیگر به منظور شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی پیرامون بحران مالی عازم جده محل برگزاری این نشست می‌شود.

نادران رئيس ستاد انتخابات زاکاني شد
 الياس نادران رئيس ستاد انتخابات عليرضا زاکاني کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.