سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای شرکت در تور بین المللی آذربایجان

حضور تیم های الجزایر و ازبکستان قطعی شد

تیم های ملی الجزایر و ازبکستان اسامی خود برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) اعلام کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام ستاد اجرایی این رقابت ها، تیم ملی ازبکستان که پس از چند سال وقفه، در تور ایران (آذربایجان) حضور می یابد با ترکیب مرادجان حالمرادوف، روسلان کریم اوف، کنستانتین وولیک، یوسپ ابریکف، دونیس شایمانوف، ولادمیر تویچف، وادمین شیخف را به مربیگری ولادسیلاو اسکندروف در این رقابت هاشرکت می کند.

در بین اسامی تیم، ولادمیر تویچف در دوره بیست و ششم تور شرکت داشت.

تیم ملی الجزایر نیز که اولین تجربه حضور در تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) را در دوره بیست و هشتم تجربه می کند نام 8 رکابزن خود را معرفی کرده که تا روز آغازین آن 5 رکابزن در خط استارت قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه سواری الجزایر، عبدالباسط هاناچی، عزیزالدین لاقاب، نابیل باز، هیچم چابانی، عبدالله بن یوسف، عبدالکادر بن مختار، فیصل حمزه و عبدالنادر یحمی به مربیگری ردونانی جودی در تور بیست و هشتم رکاب خواهند زد.

تیم های اموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیم های ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابت ها هستند.

تیم های باشگاهی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آینده، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابت ها خواهند بود.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استان های آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

152 ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.
رکابزنان پس از طی مراحل مختلف ، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.