سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

سیستم رصد لحظه ای میزان تولید و مصرف آب در شهر یاریگر مدیران در مواقع بحرانی

استاندار قم با اشاره به سیستم رصد آنلاین و لحظه‌ای میزان تولید و مصرف آب در شهر قم گفت: این اقدام در مواقع بحران می‌تواند مدیران را برای اتخاذ تصمیم مناسب یاری رساند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سعید عین‌اللهی به همراه جمعی از مدیران کل استانداری قم به طور سرزده از واحد‌های مختلف ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم پس از این بازدید سرزده، فعالیت‌ها و نحوه خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب را مطلوب ارزیابی و از مدیرعامل، معاونین و کارکنان آبفا قدردانی کرد.
وی همچنین با تمجید از سیستم رصد آنلاین و لحظه‌ای میزان تولید و مصرف آب در شهر اظهار داشت: این اقدام بسیار خوبی است که در شرکت آب و فاضلاب استان قم انجام گرفته و در مواقع بحران می‌تواند مدیران را برای اتخاذ تصمیم مناسب یاری رساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مهم‌ترین اتفاق پیش روی کشور در ماه‌های آینده اعلام کرد و با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به عنوان «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با ارائه خدمات هر چه بهتر مردم، زمینه نشاط و امیدواری را در جامعه به وجود آورند زیرا در سایه خدمت صادقانه مردم مسئولان را باور می‌کنند و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد.
عبدالحمید توکلی‌بینا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب پرداخت و گفت: تمام تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب ارائه خدمات مطمئن، سریع، آسان و مطمئن به مردم است که در این راستا توانسته‌ایم با یاری خداوند رضایتمندی نسبی مردم را به دست آوریم./س
برچسب ها: قم ، رصد لحظه ، تولید آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.