سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ذخیره‌سازی 990 تن برنج وارداتی در انبارهای غله

فرماندار اردبیل از ذخیره‌سازی 990 تن برنج وارداتی در انبارهای اداره غله اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در بازدید از مراکز ذخیره‌سازی گندم استان و انبار کالاهای اساسی اظهار داشت: 990 تن برنج وارداتی شامل برنج هندی و سفید در انبار کالاهای اساسی اداره کل غله استان موجود است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ قیمت فروش از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران با هدف تنظیم بازار استان این برنج‌ها توزیع می‌شود.

فرماندار اردبیل به اهمیت برقراری تعادل و تعامل در عرضه و تقاضا به ویژه کالاهای اساسی و ضروری مردم اشاره کرد و یادآور شد: هر چند برخی‌ها در آستانه انتخابات درصدد شیطنت و افزایش‌ بی‌رویه قیمت‌ها هستند اما کنترل‌ها و نظارت‌ها به صورت دقیق و مشخص در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر با بیان اینکه در تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ کالاهای اساسی مردم طرح‌های نظارتی در مناسبت‌های پیش‌رو در دستور کار قرار گرفته است، گفت: انتظار می‌رود با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه نظارتی و همچنین رسیدگی به تخلفات سازمان تعزیرات بتوان جلوی برخی سوء استفاده‌ها را گرفت.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع استراتژیک تولید و ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز و مصرفی استان به همشهریان اطمینان داد که گندم‌های ذخیره‌سازی شده در سیلوها و انبارهای استان از سلامت و کیفیت مناسب برخوردار است.

فرماندار اردبیل افزود: گندم تولیدی در استان و گندم‌های موجود در انبار مکانیزه 20 هزار تنی و سیلوی عمودی اردبیل با ظرفیت 10 هزار تنی برای مصرف شهروندان ذخیره‌سازی شده است/س 

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره ، سازی ، برنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.