سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انتخاب 14 عضو هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس

فرماندار شهرستان پردیس از انتخاب 14 عضو هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس خبر داد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در همین زمینه، 9 نفر عضو اصلی و پنج نفر عضو علی ‏البدل هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس انتخاب شدند.

وی همچنین از معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات در این شهرستان به منظور انجام مطلوب فعالیت‏ های برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی خبر داد.

بیگدلو افزود: در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ابتدا برای شناسایی معتمدان محلی و برگزاری جلساتی در این خصوص اقدام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال دو هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان پردیس داریم و همچنین هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخشداری‏ ها و فرمانداری تشکیل می‏شود، فعالیت‏ ها با جدیت بیشتری در این حوزه در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: ثبت ‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری از روز 17 اردیبهشت ماه آغاز شده است و داوطلبان برای ثبت ‌نام به وزارت کشور مراجعه می ‏کنند و به تناسب آن، نیز اقداماتی باید در فرمانداری ‏ها و بخشداری ‏های کشور صورت گیرد.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در همین راستا، برای شناسایی معتمدان محلی و تشکیل هیئت اجرایی انتخابات اقدام و بعد از شناسایی معتمدان و تأیید هیئت نظارت بر انتخابات، جلسه رأی‏ گیری هیئت اجرایی شهرستان پردیس برگزار شد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.