سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

لغو مسابقات آسیایی تنیس میانمار به دلیل مسایل امنیتی

رئیس فدراسیون تنیس از لغو مسابقات آسیایی تنیس میانمار به دلیل مسایل امنیتی خبر داد و گفت: منتظر اعلام زمان رقابت‌های دیویس کاپ هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،شایسته در حاشیه سفر به مازندران افزود: تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان تمرینات خوبی را در بخش آقایان در پیش گرفته و در حال آماده‌سازی برای رقابت‌های بین‌المللی است.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به مسابقات بین‌المللی پیش رو برای تیم ملی تنیس کشورمان ابراز داشت: مسابقات آسیایی تیم ملی تنیس در اردیبهشت سال جاری قرار بود به همراه دیگر کشورها در میانمار برگزار شود که به دلیل عدم شرایط امنیتی در این کشور لغو و به تعویق افتاد تا مسئولان آسیایی در نشستی در این زمینه تصمیم‌گیری کرده و نتایج را به کشورها اعلام دارند.

وی با اشاره به دیگر مسابقات بین‌المللی ملی‌پوشان در آینده گفت: منتظر زمان برگزاری مسابقات دیویس کاپ برای تیم ملی بزرگسالان مردان کشورمان هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران این رقابت بزرگ را اتفاق بسیار خوبی باری تنیس کشور ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد تا برترین‌های کشور در این رقابت‌ها بتوانند خوش بدرخشند و نتیجه مورد نظر را کسب کنند./س

برچسب ها: مسابقات ، آسیایی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.