سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زنجان یکی از سه استان امن کشور است

این استان همواره یکی از سه استان برتر کشور در برقراری امنیت بوده است.

 

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، استاندار زنجان در دیدار دانشجویان دافوس با اشاره  به همسایگی استان زنجان با چند استان مرزی کشور گفت: زنجان یکی از حساس‌ترین محورها و کریدور شمال غرب کشور محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد ولایت‌مدار و ارزشی بودن را از شاخصه‌های مردم استان زنجان دانست و افزود: مردم این شهر ملقب به تابلوی پر افتخار شهر شور و شعور حسینی هستند به طوری که در جهان شیعه الگو شده‌اند.

وی با اشاره به نقش مردم استان زنجان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بارز بودن این نقش موجب مشهور شدن آنها به غواصان خط شکن دریا دل شده است.

استاندار زنجان  با اشاره به سرریز شدن بسیاری از مشکلات استان‌های مرزی به زنجان ادامه داد: با وجود همه این مشکلات زنجان برای بسیاری از خلافکاران از جمله قاچاقچیان خط قرمز محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد زنجان را یکی از استان‌های امن کشور دانست و ادامه داد: این استان همواره یکی از سه استان برتر کشور در برقراری امنیت بوده است.

وي به همدلی در بین ارگان‌های دخیل در برقراری امنیت در سطح استان زنجان اشاره و خاطر نشان كرد: با همکاری ارگان‌ها از جمله شورای تامین استان و شهرستان‌ها سطح امنیت در این استان ضریب بالایی دارد./س


 

برچسب ها: زنجان ، استان ، امن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.