سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت پینگ پنگ استان تهران خبر داد:

طرح رایگان استعدادیابی، برای نخستین بار انجام می شود

رئیس هیئت تنیس روی میز استان تهران گفت: برای نخستین بار طرح استعدادیابی برای بازیکنان به صورت رایگان برگزار می شود.

محمد بایرامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب اضافه کرد: تهران در رده بندی بهترین هیئت های استانی تنیس روی میز در سال 91 که در مجمع اردیبهشت ماه فدراسیون اعلام شد.

با کسب بیشترین امتیاز به عنوان هیئت برتر انتخاب شد این در حالی است که من زمانی ریاست این هیئت را در دست گرفتم که در رده دهم بود.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که انسان نباید گذشته اش را فراموش کند. در این موفقیت مجموعه عواملی نقش داشتند و عده ای نیز از جمله نژاد فلاح، مربیان، داوران و پیشکسوتان از ما پشتیبانی و حمایت کردند.

بایرام پور در خصوص طرح استعدادیابی رایگان توضیح داد: این طرح برای نخستین بار اجرا می شود، ما به خانواده هایی که فرزندانی در مقطع ابتدایی دارند فراخوان زده ایم که از 15 خرداد ماه در مسابقات استعدادیابی شرکت کنند، این طرح کمکی می شود برای کسانی که امکان مالی برایشان فراهم نیست.

وی افزود: ما با شناسایی این استعدادهای برتر قصد داریم آنها را تا مطرح شدن در جهان و درخشش در مسابقات قهرمانی جهان هدایت کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز تهران درباره سایر برنامه های هیئت گفت: برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری برای آقایان و خانمها، برگزاری مسابقات دسته جات در سنین مختلف خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازگشایی کلاس های آموزشی تابستان جزو برنامه های پیش روی هیئت هستند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.