سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

دعوت از سرمایه گذاران نقاط مختلف کشور برای سرمایه گزاری در صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران

وزیر جهاد کشاورزی از سرمایه گذاران نقاط مختلف کشور برای سرمایه گزاری در صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران دعوت کرد.

 

خلیلیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه از نیمه دوم سال 91با اتخاذ تمهیدات لازم وضعیت مرغ کشور بسیار خوب شد، افزود: ما توانستیم 70هزار تن را ذخیره سازی بکنیم که بخشی از آن نیز در اسفند ماه توزیع شد و با اینکار قیمت مرغ شب عید را برای مردم تنظیم کردیم.

وی افزود: در سال گذشته 27 هزار تن مرغ و45هزار تن تخم مرغ به خارج از کشور صادر شد و فعلا ذخایر خوبی نیز در گوشت مرغ داریم که در ماه مبارک رمضان بتوانیم کنترل مناسبی را در بازار داشته باشیم.

خلیلیان افزود: ما برای اولین بار میوه های پرتقال سیب و کیوی را از محل تولید داخلی با قیمتهای خوبی در سطح کشور توزیع شد.

متولی کشاورزی در کشور با بیان اینکه یکی از سیاست های ما توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی بوده است افزود:در 5/3 سال گذشته 12 میلیون تن ظرفیت جدید برای ترابری محصولات کشاورزی ایجاد کرده ایم و این خود یک رکورد در کشاورزی کشور محسوب میشود.

وی ادامه داد: در عین حال در چهارچوب طرح توسعه کشاورزی که در سال گذشته6هزار میلیارد تومان با نرخ کارمزد7درصد و 3هزار میلیارد تومان با نرخ کارمزد13درصد در صنایع مختلف کشور توزیع شده است که از جمله این تسهیلات درصنایع کشاورزی استان مازندران بوده است که در همین شهرستان میاندرود نیز توزیع شده است.

خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی با دعوت از سرمایه گذاران نقاط مختلف کشور برای سرمایه گزاری در صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران افزود: این افراد میتوانند از این تسهیلات که در سال جاری نیز پرداخت آن ادامه خواهد داشت استفاده کنند که البته مقداری نیز باید خودشان آورده مالی داشته باشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.