سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویی:

بودجه حداقل براساس سال 91 عملیاتی می شود

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید بگویم بودجه سال 92 حداقل براساس سال 91 عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ کیوان مرادیان، رئیس صندوق رفاه دانشجویی در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص بحث یارانه های غذایی باید بگویم اتفاقی که افتاده و توسط اعضای کمیسیون تلفیق هم بیان شده این بود که یارانه  کالای اساسی در اختیار صندوق بوده و یا به شکل کالا مثل برنج و گوشت و یا به مشکل مبلغ به دانشجویان ارائه می شود که البته هم اکنون در جمع اعتبارات دانشگاه رفته است.

وی افزود: ما تابع سیاست های دولت هستیم چنانچه روسای دانشگاه ها خواستند که این امر از مسیر صندوق برگردد البته براساس جزء بند ب ماده 20 این مکان بهتر فراهم می شود که دوباره این  امر به صندوق برگردد.

مرادیان در ادامه در خصوص وام شهریه گفت: بازده زمان برای ثبت نام وام های شهریه که در اختیار همه دانشگاهها قرار دارد یک ماه است که زمان و تاریخ آغاز ثبت نام وام شهریه در اختیار همه دانشگاهها قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از وظایف ما این است که باید پیش بینی شود چنانچه 47 درصد اعتبارات شهریه حدود 74 میلیارد تومان پرداخت نمی شود البته دانشجویانی که منتظر دریافت وام هستند بیش از 2 بار از سوی رئیس جمهور دستور اکید داده شده اما تا این لحظه هنوز این موضوع حل نشده است و مورد پیگیری قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص بحث بودجه باید بگویم که حداقل براساس مبنای سال 91 این بودجه عملیاتی می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.