سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

آغاز برداشت هندوانه وخربزه در شوشتر

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از شروع برداشت هندوانه و خربزه در این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت محصول هندوانه و خربزه شوشتر ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، نادر پوررکنی اظهار کرد: برداشت هندوانه و خربزه در شهرستان آغاز شده است و ارسال محصول به سایر استان‌های کشور ادامه دارد.

وی درباره سطح زیر کشت هندوانه در این شهرستان افزود: درسال جاری در شهرستان شوشتر 2 هزار هکتار زیرکشت این محصول رفته است و برداشت از این مزارع از روزهای گذشته آغاز شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر در مورد عملکرد این محصول در اراضی شهرستان خاطرنشان کرد: عملکرد هندوانه 25 تا 30 تن در هکتار است.

* آغاز برداشت خربزه

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه برداشت محصول خربزه نیز در مزارع آغاز شده است، گفت: برداشت محصول خربزه در سطح شوشتر آغاز شده و کشاورزان در حال برداشت محصول و ارسال به بازارهای شهرستان‌های مجاور هستند.

وی درباره سطح زیر کشت خربزه در شهرستان عنوان کرد: 500 هکتار از اراضی این شهرستان به زیرکشت خربزه رفته است.

پوررکنی درباره عملکرد این محصول در اراضی کشت شده شوشتر تأکید کرد: متوسط عملکرد مزارع هندوانه خوزستان 25 تا 30 تن در هر هکتار است .

 شهرستان شوشتر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هندوانه و خربزه در خوزستان به شمار می‌آید و همه ساله در عرضه این محصولات به بازار خوزستان نقش بسزایی دارد./س
برچسب ها: برداشت ، هندوانه ، شوشتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.