سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

پرداخت 326 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کردستانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی کردستان از پرداخت 326 میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش این نهاد تا پایان سال گذشته در این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، افخمی گفت: این میزان مستمری به 50 هزار و 125 خانوار زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.
وی افزود: پرداخت فرانشیز و خدمات درمانی به 3 هزار و 495 مددجو با صرف اعتباری بالغ بر 473 میلیون تومان از اقدامات کمیته امداد کردستان در سال گذشته در سطح استان بوده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی کردستان اضافه کرد: در راستای ارتقا شاخصه‌های بهداشتی نیز با صرف اعتباری بالغ بر 97 میلیون و 400 هزار تومان به 14 هزار و 447 مددجوی زیرپوشش این نهاد در سطح استان در سال 91 خدمات ارائه شده است.
افخمی به بهره‌مندی 46 هزار و 361 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد کردستان از خدمات بیمه‌ای اشاره کرد و افزود: 3 میلیارد و 640 میلیون تومان در راستای پرداخت حق بیمه این افراد در سال گذشته اعتبار صرف شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی  کردستان از پرداخت 3 هزار و 139 کمک هزینه ازدواج و جهیزیه در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد جهیزیه و کمک هزینه ازدواج با صرف اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 192 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است./ب
برچسب ها: مددجویان ، پرداخت ، هزینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.