سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تولید 980 هزار تن گوشت قرمز در کشور

نماینده مردم کاشمر در مجلس از تولید 980 هزار تن گوشت قرمز در کشورخبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدمحمد اسماعیل‌نیا در جمع مردم بردسکن در جلسه‌ای با عنوان هم اندیشی در توسعه شهرستان، اظهار کرد: 1400 گروه دامدار و تولیدکننده در یک قرارداد با وزارت جهادکشاورزی انعقاد تولید گوشت بسته‌اند که می‌توانیم چند هزار تن گوشت قرمز دیگر را در کشور تولید کنیم.

وی افزود: ایران تولید کننده 118 میلیون تن تولیدات مختلف از محصولات زراعی و باغی است و باید جایگاه رفیعی را در دنیا داشته باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: صادرات نفت با این وضعیت تولیدات کشاورزی باید در ردیف‌های صادرات بعد از محصولات کشاورزی و دامداری و خشکبار ما قرار گیرد و این امکان پذیر است و باید مسئولان دارای یک برنامه و مدل و نیز نقشه راه باشند.

وی حماسه سیاسی و اقتصادی را مهم ذکر کرد و اظهار داشت: ملت ایران باید با حضور خود در پای صندوق‌های رای، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که شایسته و دارای برنامه و فردی جسور باشد تا بتواند مشکلات اقتصادی را با تیمی قوی حل کند.

اسماعیل نیا شاخصه‌های انتخاب رئیس جمهور را مورد اشاره قرار داد و گفت: رئیس جمهور باید برنامه محور، جسور در برابر دشمنان، درد کشیده نظام و از جنس مردم و دارای قدرت در محافل بین المللی و از همه مهمتر سیاست مدار باشد نه سیاست زده و در راس همه سرسوزنی زاویه با ولایت نداشته باشد.

وی تعداد زیاد کاندیداهای احتمالی را که شان این مقام را لوث کرده‌اند و در حال حاضر به استان‌ها سفر دارند را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: این جایگاه، شخص دوم کشور است و نباید هرکس به خود اجازه دهد و اعلام کند من کاندیدا هستم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس همچنین به بحث سرمایه‌گذاری در منطقه بردسکن اشاره کرد و افزود: راهی جز جذب سرمایه‌گذار، کارآفرین و نخبه پروری نداریم و این منطقه زمینه سرمایه‌گذاری دارد.

اسماعیل‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر در بحث کشتارگاه، سردخانه، ورنی کمپوست و گلخانه سرمایه‌گذار جذب شده است و ما به شدت از این سرمایه‌گذاران حمایت لازم را خواهیم داشت./ب

برچسب ها: تولید ، گوشت ، قرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.