سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت تروريست‌هاي نفوذي به حمص

در ساعات پایانی شب گذشته عملیات ارتش سوریه بر ضد تروریست های مسلح در مناطق مختلف این کشور از جمله "آبل" در حومه حمص ادامه يافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، بنا بر این گزارش، ارتش در این عملیات توانست تروریست هایی را که قصد نفوذ به این منطقه را داشتند، از جمله یک اردنی، یک الجزایری و یک تبعه لبنان را به هلاکت برساند.
همچنین در حومه "درعا" و در روستای جاسم نیز یک انبار مهمات تروریست ها و یک کارگاه ساخت بمب منهدم شد و افراد حاضر در آن به قتل رسیدند.
در همين حال عمليات ضد تروريستي نظاميان سوري در نواحي "درعا" و "دمشق" موفقيت آميز بوده است. منابع خبري  اظهار داشته اند که مناطق مرزي سوريه و لبنان کاملا از وجود تروريست ها پاکسازي شده اند. خبرگزاري دولتي سوريه (سانا) نيز با اعلام اين خبر افزوده است که نيروهاي ارتش دولتي سوريه موفق شده اند تا منطقه "جاسم" در مرکز درعا را از وجود تروريست هاي عضو گروه تروريستي موسوم به جبهه "النصره" پاکسازي نمايند. اين خبرگزاري در ادامه افزوده است که "ساکنين ان منطقه ديگر احساس خطر نمي کنند و در امنيت کامل به عبور و مرور مي پردازند." 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.