سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي‌پور در صحن علني:

آيا وقت آن نرسيده که عدم کفايت سياسي رئيس‌جمهور را بررسي کنيم؟

رئيس مجمع نمايندگان استان آذربايجان غربي با انتقاد از عملکرد روز گذشته رئيس‌جمهور گفت: رئيس‌جمهور در روز گذشته برخورد ناشايستي داشت و براي اولين بار يک رئيس دولت در انتخابات بعدي رأسا حضور يافت و از يک نامزد حمايت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، "نادر قاضي‌پور" نماينده اروميه، در جلسه علني امروز (يکشنبه 22 ارديبهشت ماه) طي اخطار قانون اساسي گفت: اخطارم بند نهم اصل 3 اصل 29 و کل اصل 21 قانون اساسي است.

وي افزود: اصل سوم راجع به رفع تبعيضات ناروا است و اين اصل بايد مد نظر تمام مسئولان قرار بگيرد.

رئيس مجمع نمايندگان استان آذربايجان غربي در ادامه اظهار داشت: رئيس‌جمهور در روز گذشته برخورد ناشايست و بي‌عقلانه‌اي داشت و براي اولين بار يک رئيس دولت در انتخابات بعدي رأسا حضور يافت و از يک نامزد حمايت کرد.

قاضي‌پور اظهار داشت: آيا وقت آن نرسيده است که عدم کفايت سياسي رئيس‌جمهور را بررسي کنيم.

وي در ادامه به لايحه بودجه اشاره کرد و گفت: سه سال است که دولت فعلي لايحه بودجه را عملا به تاخير مي‌اندازد و بايد مانع از تکرار آن شويم.

قاضي‌پور در پايان گفت: رئيس‌جمهور ديروز اعلام کرد مرخصي گرفته است؛ پيش از اين نيز 11 روز مرخصي گرفته بود، بنابراين از طرف چه کسي مرخصي مي‌گيرد.

لازم به ذکر است، "محمود احمدي‌نژاد" در روز گذشته به همراه "اسفنديار رحيم مشايي" در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و در جريان روند ثبت نام مشايي از نامزدی وی حمايت کرد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: صحن ، مجلس ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.