سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 کشته در حمله افراد ناشناس به کاروان سياسي در پاکستان

رسانه هاي پاکستان اعلام کردند دست‌کم 10 نفر روز شنبه در حمله به کاروان يک حزب سياسي در ايالت بلوچستان در جنوب غربي اين کشور که شامگاه شنبه روي داد و 20 تن ديگر نيز زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا ، شبکه تلويزيوني اردو زبان جئو نيوز اعلام کرد اين رويداد در پي حمله افراد مسلح ناشناس به کاروان حامل يکي از سران حزب مردم پاکستان در نصيرآباد، منطقه اي در مرز ايالت هاي بلوچستان و سند پاکستان، به وقوع پيوست.
اين کاروان که متشکل از ده ها خودرو بود، در حال حرکت در اين منطقه براي جمع آوري نتايج انتخابات بود که هدف حمله قرار گرفت. انفجار بمب در مسير اين کاروان به کشته شدن ده نفر در دم و زخمي شدن بيست تن ديگر منجر شد.
نيروهاي امنيتي، پليس و گروه هاي امداد و نجات فورا به محل حادثه آمدند و اجساد و زخمي ها را به بيمارستاني در نصيرآباد منتقل کردند.
رسانه هاي محلي به نقل از منابع بيمارستاني اعلام کردند شمار تلفات ممکن است افزايش يابد زيرا برخي از زخمي ها حالشان وخيم است.
 منابعي در پليس پاکستان گفتند اين بمب با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور منفجر شد.هنوز هيچ گروهي مسئوليت اين حمله را بر عهده نگرفته است.












تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.