سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری همایش بین‌المللی فلسفه حقوق زن در قم

رئیس شورای برگزاری همایش بین‌المللی فلسفه حقوق زن از برگزاری همایش بین‌المللی فلسفه حقوق زن در اسلام روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علیرضا باقری ثالث ظهر روز گذشته با اشاره به اینکه امروز توجه به نگرش‌های مختلفی که در مورد ارزش وجودی زن در جامعه بشریت موجود است برخی اوقات شامل برخوردهای افراطی و تفریطی می‌شود اظهار کرد: متاسفانه امروزه نگرش‌های ابزارپندارانه و دیدگاه‌های فمنیستی را در جامعه موجود شاهد هستیم که بعضا متفاوت و متناقض هستند.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فلسفه حقوق زن اظهار کرد: برگزاری همایش بین‌المللی فلسفه حقوق زن در بیست و هفتم آذر ماه سال گذشته توسط هیئت وزیران تصویب شد و در این همایش در لابلای مکاتب مختلف به رویکرد اسلامی راجع به حقوق زن پرداخته می‌شود تا با استفاده از نظر صاحبان فرهنگ و اندیشه موضوع فلسفه حقوق زن را تبیین کنیم.

رئیس شورای برگزاری همایش بین‌المللی فلسفه حقوق زن با بیان اینکه از اول دی ماه تاکنون 210 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است افزود: از بین این مقالات 60 مقاله توسط داوران پذیرفته شده است که 15 عنوان آن در همایش ارائه خواهد شد و 60 مقاله نیز به زودی چاپ می‌شود.

وی همچنین از بررسی مقالات همایش در چهار کارگروه حقوق عمومی و بین‌الملل، حقوق کیفری، فقهی و حقوق خصوصی خبر داد و گفت: این همایش 25 و 26 اردیبهشت ماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود/س


برچسب ها: قم ، همایش ، حقوق زن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.