سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مردم اسرائيل عليه رياضت اقتصادي

مردم فلسطين اشغالي عليه برنامه هاي رياضت اقتصادي تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه ،  تظاهرات در شهرهاي تل آويو، بيت المقدس، حيفا، موديين، ريشون، لزيون و اشدود انجام شد و بين دو تا سه هزار  نفر در اسرائيل عليه سياست هاي جديد رياضت اقتصادي که در بودجه 2014-2013 لحاظ شده است ، تظاهرات کردند.کابينه اسرائيل روز دوشنبه درباره اين لايحه  بحث خواهد کرد.
يکي از تظاهرکنندگان مي گويد: به نظر من خيلي وحشتناک است که  مردم را فريب مي دهند و  قول مي دهند اوضاع اقتصادي بهتر مي شود اما در عمل زندگي را بر همه مردم سخت تر مي کنند.به همين علت من اينجا هستم.من و ديگر مردم از پس قيمت هاي سنگين بر نمي آييم.
يک معترض ديگر مي گويد:براي من خيلي سخت است که پول پس انداز کنم.آينده اي پيش روي خود نمي بينم ، قادر نيستم آپارتمان بخرم ، قادر نيستم اجاره آپارتمانم در تل آويو را پرداخت کنم.
يک معترض مرد نيز مي گويد: من از مقامات  مي خواهم نماينده هزاران نفري باشند که به آنها راي داده اند.آنها بايد نماينده طبقه متوسط باشند و نظام مالياتي را به نفع مردم اصلاح کنند.
قرار است تا فردا اعضاي دولت جديد رژيم صهيونيستي در مورد طرح جديد رياضت اقتصادي به بحث و گفتگو بنشينند. اين طرح شامل کاهش 1.8 ميليارد دلاري بودجه دولت در سال 2013 ميلادي و همچنين کاهش 5 ميليارد دلاري آن در فاصله سال 2014 ميلادي مي باشد. 





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.