سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی جدیدترین اسمارت فون نوکیا + تصاویر

پس از وضعیت وحشتناکی که نوکیا در پی ارائه سیستم عامل اندروید توسط گوگل و از هم پاشیده شدن بنیاد سیمبین برایش به وجود آمد، تصمیم به همکاری با مایکروسافت و استفاده از سیستم عامل ویندوز فون بر روی محصولاتش گرفت که هم اکنون رده Lumia این شرکت، توانسته روح تازه ای در کالبد نوکیا بدمد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  قرار بود پرچم دار جدید نوکیا در تاریخ 14 می معرفی شود، اما نوکیا تصمیم گرفت که این کار را زود تر از موعد مقرر انجام دهد،این اسمارت فون که Lumia928 نام دارد، به طور اختصاصی برای اپراتور Verizon در نظر گرفته شده است.



نوکیا در این محصول از یک دوربین 8.7 مگاپیکسلی به همراه تثبیت کننده نوری، لنز 26mm CarelZiess و دیافراگم F/2.0 استفاده می کند،  برهمین اساس در ویدیو های تبلیغاتی منتشر شده توسط نوکیا، این محصول از نظر فیلم برداری در نور کم از iPhone5 اپل  و S3 سامسونگ عملکرد بهتری داشته است.



همچنین بر خلاف Lumia 920 این محصول از فلاش زنون بهره می برد، 928 نوکیا توانای فیلم برداری با کیفیت FullHD را دارد و همچنین با توجه به استفاده از میکروفون های بسیار قوی HAAC توانایی ضبط صدایی معادل 140 دسیبل را که معادل صدای 4 موتور روشن یک بویینگ 747 می باشد را دارد.



صفحه نمایش این محصول 4.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 628 و از نوع AMOLED همراه با قابلیت ClearBlack می باشد، نوکیا Lumia 928  با توجه به روشنایی بالا تا 500 نیت، دارای درخشندگی خوبی در نمایش تصاویر بوده، ضمن اینکه این صفحه نمایش بسیار حساس است و علاوه بر انگشت می توان با دستکش و  یا ناخن نیز با آن کار کرد.



پردازنده 2 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait، به همراه 1 گیگابایت رم، حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی و یک باتری 2000mAh  دیگر اجزای سخت افزارLumia 928  تشکیل می دهد، همچنین در بخش ارتباطی محصول جدید نوکیا با پشتیبانی از 4G-LTE، شبکه ی وای فای، Blutooth نسخه ی 4 و NFC کامل به نظر می رسد، همچنین قابل ذکر است که این محصول از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می کند.


 Lumia 928به برنامه های اختصاصی نوکیا از جمله HERE Drive+ worldwide SatNav, Nokia Music, Transit, City Lens مجهز شده است، این محصول از تاریخ ۱۶ May و از طریق اپراتور Verizon با ۵۰ دلار تخفیف و به قیمت ۱۰۰ دلار و با قراردادی ۲ ساله در اختیار کابران قرار خواهد گرفت.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.