سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش جاسوسی در اینترنت برای انتخابات

سایت خودنویس که توسط نیک‌آهنگ کوثر مدیریت می‌شود با تغییراتی که به تازگی در این وبسایت ایجاد کرده با انتشار مطلبی از جاسوسی و تهیه عکس از حوزه‌های اخذ رای و ارسال به آن رسانه‌های ضد انقلاب سخن به میان آورده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از آن‌که در فتنه 88 ضد انقلاب، منافقین و شبکه‌های ماهواره‌‌ای فارسی زبان در پی جذب جاسوس از میان جوانان و خصوصا دانشجویان بودند و از آن‌ها می‌خواستند تا از اغتشاشات در خیابان‌ها با موبایل فیلمبرداری کرده و سپس برای آنان ارسال کنند، در آستانه انتخابات پیش رو نیز رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا این خلا را به هر نحوی پر کنند. 

در همین راستا سایت خودنویس وابسته به نیک‌آهنگ کوثر که از انتشار هیچ مطلبی علیه مقدسات دینی و اسلامی فروگذار نمی‌کند با انتشار مطلبی به شهروند خبرنگاران – بخوانید جوانان جذب شده برای جاسوسی- آموزش چگونگی تهیه فیلم در شرایط کنونی را داده است. وی با اشاره به این نکته که اگر وضعیت فعلی تا انتخابات ادامه پیدا کند جریان فتنه انتخابات را تحریم خواهد کرد، به عوامل خود ماموریت داده مستنداتی از عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای تهیه کرده و برای آنان ارسال کنند.


این سایت که در آستانه انتخابات تغییر شکل و محتوای وب‌سایت خود را در دستور کار قرار داده، یکی از محورهای اصلی مطالب خود را به آموزش امنیت سایبری به آشوب‌گران اختصاص داده است. این سایت در ادامه آموزش‌های خود برای جاسوسی، توصیه‌های لازم برای جلوگیری از دستگیری را نیز ارائه می‌کند. یکی دیگر از محورهای مطالب این سایت به آموزش جاسوسان در ایران می‌پردازد.

پدیده شهروند خبرنگار در ابتدا با عنوان خبرنگار افتخاری در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای راه‌اندازی شد و در همان آغاز فعالیت گرفتن عکس از کودکان یا فیلم گرفتن از رقص کودکان را نقطه شروع فعالیت خود قرار داده بود، در ادامه طاحان این شگرد آرام آرام مرتبطین خود را به سمت و سوی ارسال اخبار فیلم‌ها و عکس‌های سیاسی سوق دادند.

خاطر نشان می‌شود که پس از فتنه 88 همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و رسانه‌های ضد انقلاب اعم از مصاحبه یا ارسال فیلم و خبر برای آنان جرم و مصداق جاسوسی و خیانت به کشور و مردم خوانده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.