سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات يمني ها عليه تجاوز صهيونيستها به سوريه

استان صعده در شمال يمن روز گذشته صحنه برگزاري تظاهرات گسترده در محكوميت تجاوز رژيم صهيونيستي به سوريه و هتك حرمت مسجد الاقصي و مقدسات اسلامي بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم ؛ هزاران نفر از انقلابيون يمني با برپایی تظاهراتی گسترده در شهر صعده، تجاوزهای اخير رژيم صهيونيستي به سوريه را محكوم كرده و از ارتش سوريه خواستند تا با قدرت به تجاوز صهیونیستها پاسخ دهد.
 
يكي دیگر از رهبران جوان يمني نيز گفت: عزت و كرامت هريك از ملت هاي عرب مسلمان، بخشي از كرامت و عزت ما است و حاكميت آنها نيز حاكميت ما به شمار مي رود؛ از اين منظر ما در كنار ملت مسلمان و برادر سوریه هستيم.در همين حال، كميته هاي مردمي "ياري به سوريه" نيز اعلام كرد: همزماني حملات صهيونيست ها به سوريه با عمليات گروههاي تندرو و تكفيري، از وجود توطئه اي سازمان یافته براي نابودی مقاومت حكايت دارد.
 
عزيز راشد سخنگوي كميته هاي مردمي ياري به سوريه، گفت: همزماني تجاوزگري صهيونيستها به سوریه با عمليات جنايتكارانه تروريستي تكفيري ها که با دستورات مستقیم آمريكا و صهيونيستها و حمايت مالي قطر، عربستان و تركيه انجام می شود، گواهی روشن برای عمق نقشه و توطئه اي است كه هدف از بين بردن آخرين كانون هاي مقاومت و جهاد در سرزمين شام است؛ مقاومتی که هدفش آزاد سازي فلسطين و اراضي اشغالي عربي است.
 
يكي از سخنرانان درتظاهرات روز جمعه نیز تصریح کرد: تجاوزگري صهيونيست ها عليه سوريه لكه ننگي بر پيشاني رژيم هاي عرب است و ملت هاي مسلمان بايد درمقابل اين تجاوزگري موضع گيري كنند.تظاهرات كنندگان با سردادن شعار و حمل پارچه نوشته هایی آمريكا، رژيم صهيونيستي و هم پيمانان آنها را محكوم، و تاکید کردند که سوريه آزاد و پايدار باقي خواهد ماند و به دست صهيونيست ها و آمريكايي ها نخواهد افتاد.

برچسب ها: تجاوز ، یمن ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.