سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرشید نوابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقش "فرهاد" در سریال "پروانه" مهجور ماند/ مخاطبان، "پروانه" را از تولیدات مشابه بالاتر می دانند

نقش "فرهاد" در سریال "پروانه" به لحاظ شخصیت پردازی مهجور مانده است.

"فرشید نوابی" بازیگر نقش "فرهاد" در سریال "پروانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تهیه کننده کار برای بازی در این سریال با من تماس گرفت و پس از مراجعه به "جلیل سامان" نقش "فرهاد" به من پیشنهاد شد.
وی در خصوص کاراکتر "فرهاد" تصریح کرد: "فرهاد" در قصه نقش کوتاهی بود که به لحاظ شخصیت پردازی می توانست بهتر باشد و من هنوز معتقدم این نقش در سریال "پروانه" مهجور واقع شده و امیدوار بودم در طول زمان فیلمبرداری اتفاق بهتری برای این کاراکتر بیافتد.
"نوابی" ادامه داد: من تمام سعی خود را کردم که نقش باورپذیر جلوه کند و امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.
وی در خصوص خصوصیات ژانر تاریخی اظهار داشت: من با بازی در سریال "ششمین نفر" تجربه ژانر تاریخی را داشتم و تجربه بسیار موفقی بود در آثاری که در دوره تاریخی اتفاق می افتد که نه اثر تاریخی و نه غیرتاریخی نامیده می شود کار سخت می شود چرا که نبود اجزای مربوط به آن دوره در زمان فیلمبرداری خلل ایجاد می کند و آن مسایل هم بازیگر را به خود مشغول می کند.
                                                     
                                                

"نوابی" در این باره بیان کرد: کار در سریال دوران اسلام بسیار آسانتر از این دوره تاریخی است چرا که تکلیف لوکیشن ها و لباس ها و ... مشخص است.
"نوابی" اظهار داشت: من برای ایفای این نقش سعی کردم با تحقیقات به نقش نزدیک شوم و همچنین عملکرد گروه منافقین و ایدئولوژی آنان در آن زمان همانند مسئله ازدواج های اجباری و دستورات سرسپردگی به طور هوشمندانه توسط نویسنده و کارگردان پرداخته شده بود و کار آبرومند و خوبی شده است.
"نوابی" در خصوص بازخورد و استقبال مخاطبان بیان کرد: تاکنون انعکاس های خوبی از مردم و دوستان حرفه ای سینما در خصوص این سریال دریافت کردم و این جای خوشحالی دارد که مخاطبان قصه و سریال را یک سرو گردن بالاتر از تولیدات مشابه خود می دانند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ساخت این سریال خیلی زحمت کشیده شد و حتی 2 ماه و نیم اضافه تولید داشتیم و "سهراب پور" جانانه پای این کار ایستاد و همچنین "جلیل سامان" با وسواس زیادی کار کرد و فکر می کنم نتیجه آن درخشان شده باشد./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.