سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

از تحريم ها هم با صلابت عبور خواهيم كرد

استاندار كرمانشاه گفت: انقلاب اسلامي در تمامي صحنه ها حركت روبه جلو و شتاباني داشتهو همگي بايد قدردان خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت ا.. دمياد افزود: هم اكنون بهترين فرصت براي جايگزين نمودن صادرات نفت است و در اين راستا برنامه ريزي هاي لازم از سوي دولتمردان كشور تدوين شده كه باجديت در حال اجراء است.

دمياد با اشاره به دسيسه ها و توطئه هاي دشمنان در حمايت از تروريست هاي كشورهاي منطقه براي مقابله با حكومت مقاوم و ضد استكباري سوريه گفت: امروز دفاع از سوريه دفاع از محور و جبهه اسلامي در مقابل مستكبران و تروريست هاي جهاني است و تروريست ها با وابستگي كامل به استكبار جهاني دست به نبش قبر صحابه پيامبراسلام(ص) مي زنند و قصد تفرقه و جدايي بين مسلمين را دارند.

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه ايدلوژي ايران اسلامي با هيچ كشوري قابل مقايسه نيست، گفت:با توجه به رهبري هاي مقتدرانه و عزتمندانه مقام عظماي ولايت حضرت آيت العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و محور برنامه ها و استرتژيهاي تدوين شده از سوي نظام مقدس جمهوري اسلامي، آينده ايران اسلاميبسيار درخشان و اميدآفرين خواهد بود.

وي گفت: همگي به جهت تحقق چنين نظامي كه بر پايه اصول و ارزش هاي والاي اسلام و استكبار ستيزي و استقلال كامل بنيان نهاده شده بايد قدران تلاش هاي ارزشمند حضرت امام خميني(ره) ‘ مقام عظماي ولايت(مدظله العالي) و خون شهدا و نعمت انقلاب اسلامي باشيم و با تمامي جديت و اهتمام ويژه از مسير و راه پرعظمت شهدا صيانت و پاسداري كنيم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، تحریم ، صلابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.