سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات انتخابی بوکس ثابت کرد؛

تفاوت تمرین در اردو با تمرین در خانه بسیار زیاد است

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان در حالی برگزار شد که 5 مشت زن جوان نیز در این رقابت ها حضور داشتند و به نوعی در این مسابقات آمادگی و تمرین در اردو حرف اصلی را می زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مسابقات انتخابی بوکس بزرگسالان چند مشت زن جوان نیز حضور داشتند. از آن جایی که تا آستانه آغاز مسابقات انتخابی اردوی تیم ملی جوانان ادامه داشت، طبیعی بود که سطح آمادگی این بوکسورها به مراتب بالاتر از بزرگسالان باشد. به خصوص اینکه جوانان مدتی پیش در رقابت های برون مرزی نیز حضور داشتند. این آمادگی در مقایسه با مشت زنان بزرگسالی بود که بسیاری از آنها تا مدت ها هیچ تمرینی نداشتند و اردوی آنها از مدتها قبل تعطیل شده بود.

آن دسته از بوکسوران که بیش از دیگران به آمادگی خود فکر می کردند به صورت اختصاصی و فردی به تمرین می پرداختند اما همین مسابقات انتخابی نشان داد که چقدر میان تمرین فردی یک بوکسور با تمرین در اردو فاصله است. همین می شود که تا به این حد کارشناسان و دلسوزان بوکس برای برگزاری لیگ و یا مسابقات مستمر داخلی در کشور اصرار دارند تا وقتی که یک مشت زن در شرایط اردو و مسابقات نباشد نمی تواند از تمام پتانسیل آن بهره بگیرد.

این مسابقات درسی بود برای همه آنهایی که معتقدند استعداد به تنهایی برای موفقیت کافی است و در این میان نقش تمرین و ممارست را نادیده می گیرند./مح
برچسب ها: بوکس ، اردو ، تمرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.