سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارندگی 75 درصد راه های عشایری ایلام را تخریب کرد

مدیر کل امور عشایری ایلام گفت: به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در هفته گذشته 75 درصد راه های عشایری استان تخریب شد.


 
ˈیارمحمد کریمیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ان گروه استانها باشگاه خبرنگارانن بیش از دو هزار و 500 کیلومتر راه عشایری در استان ایلام وجود دارد که دراثر بارش های اخیر بیش از یک هزار و 900 کیلومتر آن تخریب شده است.

مدیر کل امور عشایری ایلام افزود: براساس برآورد اولیه کارشناسان حوزه معاونت توسعه و عمران امور عشایر ایلام افزون بر 25 میلیارد ریال به این راه ها خسارت وارد شده است.

کریمی گفت: هم اکنون در چندین شهرستان استان دستگاه های راه سازی مشغول بازگشایی مسیرها هستند که به علت کمبود منابع اعتباری و امکان نداشتن اجاره دستگاه این روند با کندی صورت می گیرد.

وی یادآور شد: اکنون فقط گروه راه سازی این مدیریت متشکل از یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در حال بازگشایی مسیرها هستند.

مدیرکل امور عشایری ایلام از مسوولان اجرایی استان خواست که با تخصیص اعتبار ویژه برای سرعت بخشی در بازگشایی مسیرهای عشایری همراهی کنند.

کریمی تاکید کرد: همچنین دستگاه های اجرایی استان که وسایل راه سازی در اختیار دارند می توانند با ارائه خدمات به عشایر ، به آنان کمک کنند.

جمعیت مناطق عشایری استان ایلام حدود 80 هزار نفر است. /ش

برچسب ها: مدیر کل ، امور ، عشایری ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.