سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط يك صرافي صورت گرفت

منوط كردن اعلام قيمت ارز به آمدن يا نيامدن هاشمي! + تصوير

يک صرافي در تهران اعلام قيمت برابري تمام ارزهاي رايج در کشور و نيز قيمت تمام انواع سکه و طلا را در سايت خود حذف و اعلام کرده تا اطمينان از حضور يا عدم حضور اکبرهاشمي رفسنجاني در انتخابات از اعلام قيمت معذور است!

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از البرز نيوز؛ يک صرافي در تهران اعلام قيمت برابري تمام ارزهاي رايج در کشور و نيز قيمت تمام انواع سکه و طلا را در سايت خود حذف و اعلام کرده تا اطمينان از حضور يا عدم حضور اکبرهاشمي رفسنجاني در انتخابات از اعلام قيمت معذور است!



صرافي جلالي که شايعاتي درباره ارتباط يک عضو کنوني شوراي شهر تهران با آن وجود دارد، از صبح امروز - شنبه 21 ارديبهشت 92 - تمام قيمت هاي ارز ، سکه و طلا را در سايت خود حذف کرده است.

اين سايت آشکارا به مخاطبان و مراجعان خود اعلام کرده: تا اعلام حضور یا عدم حضور آیت‌الله رفسنجانی‌ در وزارت کشور قادر به اعلام نرخ نیستیم لطفا منتظر بمانید.



اين در حالي است که برخي اخبار تاييد نشده، از احتمال ثبت نام در دقيقه 90 آيت الله هاشمي که اکنون در مرز 80 سالگي است حکايت دارد.

به نظر مي رسد اين نوع طرفداري گروهي از سرمايه داران جامعه از نامزدي مرد پير سياست ايران واکنش هاي منفي به دنبال داشته باشد چرا که شبيه اين اتفاق در انتخابات سال 84 نيز که آقاي هاشمي يکي از کانديداهاي آن بود اتفاق افتاد.

همانطور که اين صرافي اعلام کرده ، انتظار تا پايان وقت اداري امروز و اتمام فرصت ثبت نام همه چيز را مشخص خواهد کرد.
برچسب ها: هاشمی ، صرافی ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.