سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي بيانيه‌اي مطرح شد

دعوت جبهه پیشگامان خدمت از منوچهر متكي براي ثبت‌نام در انتخابات

جبهه پیشگامان خدمت با صدور بیانیه‌ای از منوچهر متکی دعوت کرد در انتخابات ثبت نام کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه پیشگامان خدمت با صدور بیانیه‌ای از منوچهر متکی دعوت کرد در انتخابات ثبت نام کند.
 
متن اين بیانیه به شرح ذيل است :
 
بسمه تعالی  
 
 
جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایران اسلامی به عنوان یکی از نهادهای فعال سیاسی اجتماعی در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از یکسو وهمچنین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها وروستاهای کشور در این مقطع حساس و ممتاز از تاریخ عزتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به راهبرد حکیمانه ولی امر مسلمین در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی عزم خود را در ایجاد نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری آحاد جامعه در کشور به پای صندوق‌های رای جزم کرده است .

 در این بین مطالبه مهم جبهه از بدو اعلام موجودیت خود حرکت هوشمندانه تمامی گزینه‌های در گرایشات انتخاباتی ذیل جریان اصولگرایی به جهت اجماع و پیروزی در انتخابات و تشکیل دولتی شایسته بوده است .

 بر همین مبناء علیرغم مخالفت‌های اولیه هواداران و اعضای خود حضور کاندیدای منتخب جبهه را در ائتلاف بزرگ اصولگرایان منطقی دانسته است و آن را شاخصی از روحیه و رویه جمع‌گرایی ایشان تلقی می‌کند و در عین حال چارچوب توافق شده در معرفی نامزد واحد از این ائتلاف مبتنی بر برتری در نظر سنجی‌های رسمی و همچنین اجماع همه اعضای ائتلاف متناسب با سازوکارهای مردم سالاری دینی ارزیابی نموده و آن را تایید کرده است . 

لکن اقدام غیر اصولی و شتابزده اخیر در معرفی فردی که البته به غایت مورد احترام بوده اما نتیجه تصمیمی بدون تکیه بر اقناع و اجماع ، و آن هم در شرایطی که پیشتازی متکی در اکثر نظرسنجی‌های رسمی و غیررسمی در بین 5 چهره ائتلاف مسجل است را نادرست و در تعارض با خرد جمعی و توافقات پیشینی می‌داند که در این سطح سیاسی فرجام مناسبی برای جریان اصولگرایی خواهد داشت .

بر این اساس جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایران اسلامی از نامزد مورد حمایت خود در انتخابات ریاست جمهوری، منوچهرمتکی دعوت می‌کند در این مقطع از انتخابات ثبت نام نماید تا نشاط حاصل از آمدن ایشان در تحقق امر ولایی حماسه سیاسی محافظت گردد و اگر بنا بر اجماع گزینه‌های مطرح به نفع سبد آراء اصولگرایان در مقطعی دیگر شد این اتفاق ذیل روش روشن و قابل پذیرش از حیث احترام به رای و نظر مردم صورت پذیرد  که به تعبیه هممیشه ماندگار امام راحل میزان رای ملت است .

جبهه پیشگامان خدمت به خانواده های ایران اسلامی  
21 اردیبهشت 1392
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بیانیه ، متکی ، دعوت ، جبهه ، پیشگامان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.