سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

قهرمانی تیم همدان در مسابقات موتوركراس و انتخابی تیم ملی

مسابقات موتوركراس انتخابی تیم ملی با رقابت275 موتور سوار از سراسر كشور در پیست همدان برگزار شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛  تیم هیئت همدان توانست با 65 امتیاز به قهرمانی این دور از رقابتها دست یابد و تیمهای شهرداری کرمان با 58 امتیاز و هیئت اصفهان با 52 امتیاز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم ایستادند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : مسابقات قهرمانی موتوركراس انتخابی تیم ملی به مدت دو روز به میزبانی شهر همدان برگزار شد و تمرین شركت كنندگان عصر چهارشنبه گذشته انجام شد که برای اولین بار توانستیم میزبانی شایسته ای باری این رقابتها باشیم .
سید عبدی افتخاری افزود :ما آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات اعلام نمودیم و مسئولین فدراسیون هم استقبال کرده و از این پس شاهد برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی همدان خواهیم بود .
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی استان همدان گفت : این مسابقات پنج شنبه در كلاسهای 65 سی سی خردسالان 6 تا 12سال ، 85سی سی 12 تا 15 سال ، 125 و 250سی سی جوانان برگزار شد.در پایان در کلاس 65 سی سی، محمد صمدی نیا از همدان به قهرمانی رسید و امیررضا صادقی از شهرداری کرمان و امین حمزه خانی از استان البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.
امین روحی افزود : در کلاس 85 سی سی امیرخدابندهلو از مدرسه قهرمانان ، متین حسینی از شهرداری کرمان و محمد رضا سلیمانی از سیستان و بلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کلاس 250سی سی جوانان امیررضا ثابتی فر از همدان ، مرآت نراقی از تیم لواسان و مجتبی کریم زاده از اصفهان در جایگاههای اول تا سوم ایستادند .
در کلاس 450سی سی جوانان علی یوسفی از همدان ، ایرج قادری از اصفهان و عرفان موذن از شهرکرد اول تا سوم شدند.
سن شركت كنندگان برای پیشكسوتان 40 سال به بالا بود و در کلاس 250سی سی این رده سنی سیدکمال میر محسنی از سمنان ، سعید کریم زاده از اصفهان و رسول علیزاده آذربایجان شرقی و در کلاس 450 سی سی هم حمید کریم زاده از اصفهان ، محمود جدیدی و علی کاووسی هر دو از لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند .
محمد صمدی نیا ، امیررضا ثابتی فر و علی یوسفی ازهمدان با قهرمانی در این رقابتها به عضویت تیم ملی در آمدند و تیر ماه به مسابقات موتورسواری کراس آسیا به میزبانی مالزی اعزام می شوند.
وی اظهار داشت: این رقابت در شهر همدان، كیلومتر پنج جاده همدان به ملایر در مجموعه پانزده هزار نفری شهید مفتح برگزار شد/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.