سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آسودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران در ۲۴ خرداد شکست نهایی را به آمریکا و صهیونیست‌ها تحمیل خواهند کرد

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم عزیز ما در ۲۴ خرداد امسال با حضور پرشور خود در انتخابات و خلق حماسه، پشت آمریکا و صهیونیست‌ها را به خاک خواهند مالید و شکست نهایی را در این عرصه به آنان تحمیل خواهند کرد.

سردار "محمدعلی آسودی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مردم بصیر ایران هیچ هراسی از تبلیغات رسانه‌های بیگانه و وابسته به استکبار ندارند، اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال مردم عزیز ما در 24 خرداد شکست نهایی را به آمریکا و صهیونیست‌ها تحمیل خواهند کرد.

معاون فرهنگی و تبليغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون عاقلانه عمل کرده و هیچ دخالتی در مسائل داخلی کشورهای دیگر نداشته است، افزود: این خود مردم و مسلمانان جهان هستند که از راه و روش انقلاب اسلامی و انقلابیون ایران پیروی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تبلیغات و عملیات‌های روانی گستردهٔ رسانه‌های غربی و بیگانه ناشی از استراتژی کلان استکبار جهانی و صهیونیست‌ها برای ایران‌هراسی و انقلاب‌هراسی است، زیرا که می‌بینند انقلاب اسلامی به عنوان یک مدل و الگوی موفق در جهان اسلام و در بین مستضعفان جهان شناخته شده و همگان در حال پیروی از این مدل موفق هستند.

سردار آسودی موفقیت‌های بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در طول ۳۴ سال گذشته چشمگیر دانست و عنوان کرد: صهیونیست‌ها به وسیله بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌های وابسته می‌خواهند موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران چه در حوزه جنگ سخت و چه در جنگ نرم را کتمان کنند و حتی با وارونه نشان دادن آن مانع پیروی مردم ْآزاده جهان از این مدل و الگوی انقلابیون ایران شوند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: واقعاً آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اشتباه می‌کنند، زیرا که با این اقدامات مظلومیت انقلاب اسلامی و حقیقت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم جهان مشخص می‌شود. آمریکایی‌ها واقعاً نمی‌فهمند که این اقدامات به نفع انقلاب اسلامی است، زیرا که اگر ما موفق نبودیم این‌طور مورد هجوم و حمله رسانه‌های دروغ پرواز قرار نمی‌گرفتیم و این را مردم مستضعف و مسلمانان جهان به خوبی می‌دانند و درک کرده‌اند.

وی با اشاره به نام امسال (حماسه سیاسی و اقتصادی) گفت: ما در مقابل این حملات و هجمه‌های رسانه‌ها با تدبیر عمل می‌کنیم، به ویژه اکنون که در آستانه انتخابات هستیم، ان‌شاءالله با هدایتی که مقام معظم رهبری برای مردم داشتند و خواهند داشت و همچنین تصمیم قاطع مردم در خرداد امسال حماسه بی نظیر سیاسی را شاهد خواهیم بود.

سردار آسودی تأکید کرد: مردم عزیز ما در ۲۴ خرداد امسال با حضور پرشور خود در انتخابات و خلق حماسه، پشت آمریکا و صهیونیست‌ها را به خاک خواهند مالید و ان‌شاءالله امسال با انتخاب اصلح، شکست نهایی را در این عرصه به آن‌ها تحمیل خواهند کرد.

وی در پایان، تبلیغات دشمنان را نشان از ترس آنها دانست و عنوان کرد: زمانی که مجموعه‌ای می‌داند در یک نبرد شکست خواهد خورد دچار ترس می‌شود و این ترس آن‌ها باعث می‌شود تا برای پوشاندن ترس و شکست خود تبلیغات گسترده و واهی راه بیندازد، ولی ان‌شاءالله مردم ما در این مقطع و در این نبرد نهایی با آمریکایی‌ها درس خوب و دندان‌شکنی را به آن‌ها خواهند داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.