سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری 50 جلسه حفظ قرآن با حضور حافظان بین‌المللی

رئیس دارالقرآن الکریم کشور با بیان اینکه امسال طرح آموزش مجازی قرآن در سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: یکی از برنامه‌های ما راه‌اندازی 50 جلسه حفظ قرآن با حضور حافظان بین‌المللی است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،مهدی قره‌شیخ‌لو در هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در سازمان تبلیغات اسلامی خراسانرضویاظهار کرد:طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در سراسر کشور برگزار می‌شود و نزدیک به 7 هزار نفر شرکت کننده داریم که مثل هر سال حدود 80 درصد شرکت کنندگان از خواهران هستند.

وی بیان کرد: این آزمون در پنجمرحله هر سال برگزار می‌گردد و کسانی که بتوانند در هر مرحله از این آزمون‌ قبول شوند، مدارک مربوطه به آنها اعطا می‌گردد.

قره‌شیخ‌لو افزود: در هفت سال گذشته 20 هزار نفر شرکت کننده داشتیم که حدود 10 درصد آنها توانسته‌اند مدارک 1 تا 5 را بگیرند و این نشان‌دهنده این است که آزمون‌های ما بسیار دشوار است و شرکت کنندگان باید بسیار مسلط باشند؛تنها یک پنجم این آزمون‌هامربوط به رشتهحفظاست و مابقی مربوط به مفاهیم است و حافظان باید به مفاهیم نیز توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در کنار برنامه‌های هر سال، 40 برنامه مختلفدر حوزه آموزش، تبلیغ و ترویج قرآن کریم داریم و راه‌اندازی آموزش مجازی و دوره‌های آموزشی در قالب غیرحضوری نیز در اختیار کسانی‌که رفتن‌ به کلاسهای آموزشی برای‌شان دشوار است قرار می‌گیرد.

مدیر دارالقرآن کشور تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دیگر ما راه‌اندازی 50 جلسه حفظ قرآن با حضور حافظان بین‌المللی استو کسانی که مایل به حفظ قرآن هستند میتوانند زیر نظر این استادان در این جلسات شرکت کنند/س

برچسب ها: جلسه ، قران ، حافظ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.