سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی:

اگر موانع مالی برداشته شود چاپ کتاب 2 برابر می شود

اگر موانع مالی برداشته شود چاپ کتاب تربیت بدنی به بیش از 2 برابر سال 91 می رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ حبیب هندی، معاون پژوهشی پژوهشگاه  تربیت بدنی و علوم ورزشی در بازدید از غرفه  انتشاراتی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گفت: الویت تعیین نیاز دانشگاهی و  سپس برطرف نمودن نیازهای کلیه مخاطبین کشور است چنانچه استقبال انتشارات پژوهشگاه موجب ترغیب بیشتر نویسندگان و پژوهشگران برای چاپ اثر خواهد شد.

وی افزود: با فضای اعتماد سازی که در پژوهشگاه صورت گرفته بود کلیه استادان و پژوهشگران علاقمند هستند که آثار خود را از طریق انتشارات این مرکز به چاپ برسانند.

هندی تصریح کرد: اگر موانع مالی برداشته شود حتما چاپ کتب به بیش از 2 برابر سال 91 خواهد بود و البته  لازم به ذکر است که مجموع کتابهای جدید  پژوهشگاه 36 عنوان بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مخاطبان مختلف کتاب ها به چند بخش تقسیم شده است، کتب تالیفی و ترجمه ای برای منابع دروس دانشگاهی،  کتب پژوهش نامه که مستخرج از پژوهش های انجام شده  در پژوهشگاه است، ورزش نام کتاب های ورزشی با سرفصل های کاملا کاربردی و جامع، تک نگار کتب تخصصی و کاربردی با نگارش ساده که مورد استفاده مربیان ورزشکاران و علاقه مندان به مسائل روز و جاری علوم ورزش می باشد.

هندی خاطر نشان کرد: با توجه به توانمندی های پژوهشگاه تربیت بدنی به پشوانه عظیم علمی و ارتباط، با استادان و پژوهشگران دانشگاهی در حوزه ورزش خواهد توانست گام های بلندی در جهت تامین نیازهای علمی جامعه ورزشی کشور بر دارد./ح
برچسب ها: کتاب ، تربیت بدنی ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.