سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دستورات رئیس جمهوری در بخش كشاورزی و آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری نادیده گرفته شده است

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستورات صریح رئیس جمهوری و هیات دولت در بخش كشاورزی و آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری نا دیده گرفته شده است.

مجید جلیل سرقلعه، در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه صنایع مهمی نظیر: صنعت كشاورزی، فولادسازی، حمل و نقل و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ضروری است و بر خلاف تاكید رئیس جمهوری و هیأت محترم دولت، برخی تصمیم ها در این بخش ها در مرحله مطالعات قرار دارد.
وی، با اشاره به مشكلات استان چهارمحال و بختیاری در بخش تولید و اشتغال اظهار داشت: ضروری است دولت محترم با همكاری و همفكری نمایندگان مجلس نسبت به رفع چالش های این استان نظیر: افزایش تحصیل كردگان جویای شغل و مهاجرت جوانان استان چهارمحال و بختیاری به استان های دیگر اقدام كنند.
جلیل، با تاكید بر لزوم تقویت تولید و اشتغال و هدایت سرمایه های بخش خصوصی به سمت تولید و گسترش عدالت تصریح کرد: لازم است در این مسیر برای تكمیل پروژه های نیمه تمام استانی و تكمیل زیرساخت های مورد نیاز توسعه استان چهارمحال و بختیاری به ویژه طرح های مهر ماندگار و مصوبات سفرهای استانی هیات دولت و رئیس جمهوری اقدام شود.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینكه 300 پروژه بزرگ در بخش حمل و نقل كشور وجود دارد گفت: لازم است منابع مورد نیاز تكمیل این طرح ها در بودجه سال جاری به طور 100 درصدی تخصیص و جذب شود تا بتوان مشكلات بخش زیربنایی و حمل و نقل كشور را برطرف كرد.
وی، با محكوم كردن هتك حرمت تخریب قبر صحابه حضرت پیامبر اكرم (ص) افزود: این اقدام در راستای جنگ مذاهب و تقابل با اسلام ارزیابی می شود كه در راس اولویت های ضد دینی استكبار به سركردگی آمریكا و صهیونیسم است.
جلیل تصریح کرد: این اقدام زشت گروه های تكفیری، چراغ سبز به اسرائیل برای تخریب اماكن مقدس نظیر بیت المقدس است كه از سوی فرقه منحرف سلفی ها انجام شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.