سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 3 خودروي سرقتي توسط عوامل راهور تهران:

براي جستجوي خودروي سرقتي خود اينجا کليک کنيد

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت:عوامل پليس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.   
 
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 951ب35ایران78   
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه 19 تهران بزرگ در محدوده خیابان بدر توانستند با دقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 951ب35ایران78  شناسايي و به همراه سارقش دستگير کنند.  
لذا خودرو به همراه سارق پس از صورت‌الجلسه به کلانتري 152 خانی آباد تحويل داده شد.  
 
 *کشف پرايد سرقتی به شماره پلاک 864ن16ایران22   
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه 21 در بزرگراه آزادگان محور شمال به جنوب زیر پل مخصوص،  به یک دستگاه خودروی سواري پرايد به شماره انتظامی 864ن16ایران22  که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.   
وی افزود: به دنبال این موضوع پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 150 تهرانسر تحویل داده شد.   
 
*کشف پژو پارس سرقتی به شماره پلاک 57د746ایران82   
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه 3  در حین گشت زنی و انجام وظایف خود به یک دستگاه خودرو پژو پارس که در لابه لای خودرو ها پارک شده بود مشکوک شدند.   
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد:پس از بررسی مشخص گردید خودروی پژو پارس با شماره انتظامی 633ط82ايران21 سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 151 يافت آباد تحویل گردید./ز 

برچسب ها: جستجوی ، خودروی ، سرقتی ، پلیس ، راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.