سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اعزام 14 بازیکن برای مسابقات جایزه بزرگ کشور

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل از اعزام 14 بازیکن به مسابقات جایزه بزرگ شمشیربازی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هادی صباغی در مراسم عزیمت شمشیربازان استان اردبیل به مسابقات جایزه بزرگ کشور اظهار داشت:‌14 بازیکن به همراه چهار کادر فنی و مربیگری برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ کشور که در تهران برگزار می‌شود، عزیمت کردند که این تیم‌ها شامل رده سنی نوجوانان و جوانان هستند.

وی تصریح کرد: تیم استان اردبیل در بخش سابر و اپه در مسابقات جایزه بزرگ کشور حضور پیدا می‌کنند که هفت بازیکن در گروه سنی نوجوانان و جوانان در اسلحه سابر و مابقی نیز در رشته اپهاست که بر اساس اعلام کمیته فنی هیئت شمشیربازی استان و با هدف کسب تجربه و ارتقای رنکینگ شمشیربازان استان این اعزام انجام می‌شود.

صباغی خاطرنشان کرد: ‌در اسلحه سابر آرمین نوری،‌ رضا ابراهیمی،‌ میثم لاهوت،‌ هادی نعیمی، ‌رامین مختاری با مربیگری یوسف صادق‌زاده در مسابقات جایزه بزرگ کشور در تهران با رقبا رقابت کرده و امیدواریم بتوانند مدال‌های رنگارنگ را برای استان اردبیل به ارمغان آورند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد:‌ در اسلحه اپه نیز امیر رضا کنعانی، فردین مجرد آزاد، میلاد ابراهیمی حریری، امید فعال قیومی، ‌امیر محمد رحیمی،‌ سید محمد گرم‌رودی، شاهین عباس‌زاده، محمدرضا وثوقی و حسام عزیزپور به همراه مربیان صادق آرامش اصل و آیدین مجرد آزاد به سرپرستی بابا محمودی به این مسابقات اعزام شدند/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسابقات ، جایزه ، بزرگ ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.