سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی به مناطق زلزله‌زده دشتی

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی توسط سپاه دشتستان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد احمدزاده امروز در دشتستان اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله در شهرستان دشتی تاکنون شاهد فعالیت چشمگیر بسیجیان در امدادرسانی به مردم این مناطق بوده و هستیم.

وی افزود: بسیجیان دشتستان نیز همکاری بسیار خوبی داشتند و اقدامات متعددی برای آسایش زلزله‌زدگان انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از اعزام کمک‌های سپاه ناحیه شهرستان دشتستان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته تشکیل بسیج سازندگی، کمک‌های سپاه ناحیه شهرستان دشتستان به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی ارسال شد.

احمدزاده با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، کمک به دولت در خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی با اولویت در روستاها و نقاط محروم، کمک به شناسایی و ایجاد اشتغال و افزایش توان فنی و تجربی جوانان از جمله اهداف بسیج سازندگی است.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی در قالب اردوهای هجرت 3 دانش‌آموزی (اردوهای جهادی) در اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، مشارکت با جهاد کشاورزی در عرصه‌های مختلف و همچنین در بحث اشتغال زایی با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فعالیت‌های چشمگیری را ارائه کرده است.

این مسئول بیان کرد: بسیج سازندگی در سال 92 پس از بروز حادثه دلخراش زمین لرزه شهرستان دشتی در منطقه حضور یافت و با برپا کردن مقر تاکتیکی در شهر شنبه و روستای باغان خدمات زیادی را ارائه کرد.

احمد زاده اظهار داشت: در سالروز تشکیل بسیج سازندگی نیز بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دشتستان با اعزام مرحله دوم کمک‌های جمع‌آوری شده با همراهی امام جمعه شهر برازجان، فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از پاسداران و سرکشی حضوری از برخی خانواده‌ها و دلجویی از حادثه‌دیدگان سعی در برطرف کردن قسمتی از مایحتاج و آلام آنان کرد.

وی از اعزام 3 کامیون مواد غذایی و بهداشتی توسط سپاه دشتستان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و یادآور شد: دومین مرحله کمک‌های سپاه شهرستان دشتستان شامل یک کامیون لوازم بهداشتی و 2 کامیون مواد غذایی به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی اعزام شد.

احمدزاده ابراز داشت: این اقلام که شامل برنج، آرد، نان بسته‌بندی شده، آب معدنی، پنکه، مواد شوینده، کنسرو و دیگر مواد موردنیاز است از طریق حوزه مقاومت بسیج شهر زلزله زده شنبه بین مردم تقسیم می‌شود./ج1

برچسب ها: بسیج ، پنکه ، کامیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.