سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جسد فرد مظنون در انفجار بوستون پنهاني به خاک سپرده شد+ تصاوير

جسد "تيمورلنگ تسارنايف" فرد مظنون به دست داشتن در حادثه انفجار در مسابقه دوي ماراتن در شهر بوستون در آمريکا، روز جمعه در قبرستان ويرجينيا به خاک سپرده شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، به دنبال خاکسپاري جسد فرد مظنون در انفجار شهر بوستون، يک مقام پليس اين شهر ضمن اشاره به اين نکته که برگزاري مراسم تدفين براي اين مظنون به منظور برآشفتن ديگران و يا در راستاي هيچ بهره برداري سياسي صورت نگرفته است، تأکيد کرد: ما صرفاً وظيفه داشتيم طبق دستور خداوند، جسد او را به زمين باز گردانيم.

مکاني که ادعا مي شود قبر تيمورلنگ است

يکي از مأموران پليس بوستون در پايان مراسم خاکسپاري در اظهاراتي در اينباره گفت: طبق اصول و قوانين موجود، افراد مجري مراسمات تدفين به شيوه اسلامي، هماهنگي هاي لازم جهت انتقال جسد سارنايف را به همراه عموي او صورت دادند و اين مراسم طبق مقررات انجام شد.


ما به شدت با اقدامات خشونت بار او مخالف هستيم، اما اين مسئله باعث نمي شود که از وظيفه ي خود براي بازگرداندن جسد او به زمين سر باز زنيم.



ما در اين اقدام خود (تدفين جسد) به هيچ وجه قصد نداشته ايم که موجبات خشم و برآشفتگي هيچ کس را فراهم کنيم. اما طبق دستورات خداوند، وظيفه داشتيم اين کار را به انجام برسانيم و اميدوار هستيم که اين مسئله باعث بهتر شدن روابط هم بشود.


وي همچنين افزود: ما با اين اقدام به دنبال هيچگونه بهره برداري سياسي نبوده ايم، فقط به اين شکل بوده است که يک جسد را در دست داشته ايم. وقتي کسي فوت مي کند نمي تواند خودش را دفن نمايد، بنابراين کسي بايد اين مسئوليت را بر عهده بگيرد که البته ما قادر بوديم اين کار را انجام دهيم و به لطف خداوند اين کار انجام شد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.