سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: تقدیر بود مقابل نفت آسیایی شویم

سرمربی فولاد گفت: دوسال در نفت مربیگری کردم و تلاش می کردم این تیم آسیایی شود ولی تقدیر این بود که مقابل همین تیم آسیایی شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسین فرکی سرمربی فولاد پس از تساوی مقابل نفت تهران گفت: دوست نداشتم در بازی مقابل نفت آسیایی شویم، باید زودتر از اینها به این مرحله می رسیدیم.

وی گفت: دوسال در نفت مربیگری کردم و تلاش می کردم این تیم آسیایی شود ولی تقدیر این بود که مقابل همین تیم آسیایی شویم البته این مسئله چیزی از شایستگی‌های نفت و کادر فنی این تیم کم نمی‌کند. این تیم هم شایسته کسب سهمیه بود اما به هر حال در میدان دشواری توانستیم به این افتخار دست پیدا کنیم.

فرکی افزود: خیلی خوشحالم که توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم، سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به هدفمان که اسیایی شدن بود برسیم،

وی ادامه داد: در برخی تیم ها شرایط نابرابر وجود داشت و خیلی امکانات آنها داشتند که ما نداشتیم و کسب سهمیه آسیا در این شرایط برایمان ارزش داشت.

وی درباره تیم نفت تهران گفت: این تیم توان تکنیکی بالا و بازیکنان با تجربه ای دارد و ما می‌دانستیم که این تیم در کار تکنیکی خوب عمل می‌کند. ما هم مسائل قدرتی را در دستور کار قرار دادیم که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شاید نمی‌توانستیم موفق باشیم.

فرکی خاطر نشان کرد: با پرسپولیس مذاکره ای نداشته ام.

وی در پایان برای همایون بهزادی آرزوی موفقیت کرد./آق


برچسب ها: فرکی ، نفت ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.