سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

جایگاه روحانیت در سینما خوب است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت : من کار نقدی در سینما انجام نداده ام ولی به عنوان یک روحانی که تولیدات سینمای ایران رانگاه می کنم می توانم با صراحت این نکته را بازگو کنم که جایگاه روحانیت در سینما خوب است و در سینما و تلویزیون و رسانه های جمعی باید به موضوع روحانیت بپردازند.

حجت الاسلام محمد علی عارفی راد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :روحانی طبق فرمایشات قرآن و روایات و آیات الهی معلم جامعه است وروحانیت ربانی مانند امام راحل(ره) رابطین زمین و آسمان هستند و مردم باید به آنها توجه داشته باشند .

وی در ادامه این مطلب با تاکید بر اینکه حضور روحانیت باید به شکلی باشد تا ارتباط مردم با مکانهای مذهبی بیشتر شود تصریح کرد :با مسجد و قرآن و امام زاده ها ارتباط قوی تری داشته باشیم تا از این فیوضات بهره ببریم .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه من کار نقد سینما را نمی کنم ابراز داشت من کار نقدی در سینما انجام نداده ام ولی به عنوان یک روحانی که تولیدات سینمای ایران رانگاه می کنم می توانم با صراحت این نکته را بازگو کنم که جایگاه روحانیت در سینما خوب است و در سینما و تلویزیون و رسانه های جمعی باید به موضوع روحانیت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی عارفی راددر خاتمه با بیان این نکته که و سینماگران باید به شکلی زیبا به موضوع روحانیت در سینما بپردازند .اظهار داشت :زیرا علما و روحانیت وارثان امامان هستند و اخلاق و سنت های امامان و پیامبران را روحانیت می شناسند شاید کسان دیگری هم از این ویژگی برخوردار باشند ولی تعداد آنها کم و نادر است و باید قوی تر در میدان سینما به موضوع روحانیت توجه شود و سینماگران باید به شکلی زیبا به موضوع روحانیت در سینما بپردازند ./س


برچسب ها: روحانیت ، سینما ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.