سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسکن مهر فیروزکوه مشکل خدمات زیربنایی ندارد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت: پروژه مسکن مهر فیروزکوه تنها پروژه در سطح استان است که مشکل خدمات زیربنایی ندارد.

ˈعلی ملکیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: پروژه مسکن مهر فیروزکوه تنها پروژه در سطح استان است که مشکل خدمات زیربنایی ندارد و دولت نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کرده است.

وی گفت: ضعف بزرگ این پروژه در فیروزکوه، مشکل آورده نقدی اعضای تعاونی ها است که به عملکرد بسیار ضعیف اتحادیه تعاونی مسکن مهر شهرستان در توجیه افراد بر می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت:برخی از افراد می خواهند با آورده 20 میلیون ریالی صاحب مسکن شوند.

وی افزود: ادعای بضاعت مالی اندک افراد به هیچ عنوان قابل قبول نیست، چرا که دولت در سنوات گذشته فقط چندین میلیون تومان یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها واریز کرده است.

ملکی تصریح کرد: فاز نخست مسکن مهر شهرستان فیروزکوه با حضور مسؤولان استانی و کشوری تا پایان اردیبهشت افتتاح شده می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران گفت:پیش از این طرح هایی از سوی بنیاد مسکن به منظور احداث چند واحد نانوایی، سوپرمارکت و میوه فروشی به منظور تامین مایحتاج مصرفی مردم واگذار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین سفر وزیر راه و شهرسازی به منطقه مقرر شد تا 400 متر مربع فضای تجاری واگذار شود.

ملکی تصریح کرد: با تحقق این اعتبار، واحدهای تجاری مورد نیاز نیز در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

چهار هزارو 585 واحد مسکونی مهر دارای تسهیلات 25 میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد در سطح شهرستان فیروزکوه در حال ساخت است.

از این تعداد هزار و 200 واحد ملکی و بقیه 99 ساله با در اختیار گذاشتن زمین از سوی دولت بوده است که در قالب 15 تعاونی با قرارداد دوجانبه با پیمانکاران، سه انبوه ساز سه جانبه و سه خیّر مسکن ساز اجرایی می شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.