سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهنام تشكر:

فيلم سازان جوان امروز ، بزرگان سينما در سال هاي بعد خواهند بود

حمايت از جوانها از رسالتهاي مهم انجمن سينماي جوانان ايران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهنام تشكر بازيگر سينما و تلويزيون در گفت وگو با ستاد خبري جشنواره فيلم اولي ها در باره اهميت و تاثيرات برگزاري اين جشنواره عنوان كرد :راه اندازي هر نوع جريان فرهنگي به خصوص در بحث برگزاري جشنواره در باره جوانها مايه اميداوري و مهم است و بايد مورد حمايت جدي قرار بگيرد . فيلم سازان جوان امروز ، بزرگان سينما در سال هاي بعد خواهند بود .
 
بازيگر استرداد با اشاره به توجه به آموزش جوانان به صورت اصولي و آكادميك گفت : برنامه ريزي و سياست گذاري انجمن سينماي جوانان مبني بر راه اندازي جشنواره فيلم اولي ها و حمايت از هنرجوياني كه در انجمن دوره هاي فيلم سازي را گذرانيده اند يك كار اصولي و پايه اي است .
 
تشكر با تاكيد بر حمايت بلند مدت از اين هنرجويان فيلم ساز جوان تصريح كرد :  با توجه به شرايطي كه در سينماي ايران وجود دارد. نهادهاي دولتي مرتبط با با سينما مثل انجمن سينماي جوانان بايد حمايتهايشان را از جوانها استمرار ببخشند .
 
دومين جشنواره فلم اولي ها توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني برگزار خواهد شد.
 
علاقه مندان و هنرجويان فارغ التحصيل انجمن سينماي جوانان ايران تا پايان ارديبهشت ماه جهت ثبت نام در جشنواره از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir فرصت دارند./ي2
برچسب ها: بهنام تشکر ، سینما ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.