سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا ناجی؛

حضور حرفه‌ای‌ها در تولید آثار ویدئویی، کیفیت بازیگری را بالا می‌برد

رضا ناجی گفت: اگر یک کارگردان و تهیه کننده حرفه‌ای، حتی با بودجه‌های معمولی یک فیلم ویدیویی را تهیه وکارگردانی کنند، بازی بازیگر هم می‌تواند در بهترشدن کیفیت فیلم موثر باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «رضا ناجی» بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگو با ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس، در مورد استانداردهای بازیگری در فیلم‌های ویدیویی با بیان این مطلب گفت: در واقع سوای توانایی‌ یک بازیگر، متن و شرایط تولید مناسب اهمیت دارد و یک بازیگر به تنهایی نمی‌تواند یک فیلم را نجات بدهد. 
بازیگر فیلم «آواز گنجشک‌ها» با تاکید بر این مسئله که یک بازیگر حرفه‌ای در هر مدیومی بهترین کارش را ارائه می‌کند، افزود: بارها پیش آمده که فیلمساز جوانی از من خواسته در فیلم کوتاهی بازی کنم و من با رغبت، پیشنهادش را پذیرفته‌ام و به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای، درهرکاری که بازی می‌کنم از تمام توانم استفاده می‌کنم. 
ناجی با اشاره به کاهش هزینه‌های تولید در فیلم‌های ویدیویی گفت: چون در فیلم‌های ویدیویی هیچگاه این استرس وجود ندارد که کمتر نگاتیو مصرف شد و عجله و شتاب در پایان بردن فیلم به وجود بیاید. با مدیریت صحیح بودجه در فیلم های ویدیویی می توان در فرصت مناسب یک فیلم استاندارد و با کیفیت ساخت.
بازیگر برگزیده جشنواره فیلم برلین، با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره فیلم‌های ویدیویی متذکر شد: جای خالی برگزاری چنین جشنواره‌ای با نگاه تخصصی ازمدت‌ها قبل احساس می‌شد و با برگزاری این جشنواره، قطعا سازندگان و عوامل ساخت فیلم‌هایی ویدیویی متوجه می‌شوند عملکردشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر کارشان خوب باشد تقدیر می‌شوند و می‌توانند فرصت های مناسب دیگری را به دست بیاورند.
دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» در دو بخش کلی مسابقه سینمای ایران و مسابقه بین‌الملل از 10 تیرماه لغایت 15 تیرماه 1392 در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور برگزار می‌شود./ي2
برچسب ها: رضا ناجی ، بازیگر ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.