سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جروزالم پست ؛

اعتراضات اجتماعی گسترده در سرزمین های اشغالی برگزار می شود

روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی نوشت برگزار کنندگان اعتراضات اجتماعی سال 2011 در اسرائیل بار دیگر به خیابانها می آیند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود نوشت: برگزار کنندگان اعتراضات برای عدالت اجتماعی در سال 2011 در اسرائیل قصد دارند در اعتراض به کاهش بودجه و افزایش مالیات که در بودجه پیشنهادی یائیر لاپید وزیر دارایی اسرائیل آمده است شنبه شب بار دیگر به خیابانها بیایند.
بیش از نه هزار و پانصد نفر در یک صفحه فیسبوک که برگزار کنندگان اعتراضات آنرا ایجاد کردند گفتند در تظاهرات در میدان هابیما در تل آویو شرکت خواهند کرد.
این برگزار کنندگان در فیسبوک نوشتند: ما دانشجویان، خانواده های جوان و افرادی هستیم که قبوض خود را به سختی پرداخت می کنیم. ما چیز جدیدی در این بودجه یا دلیلی برای امید نمی بینیم.
اعتراضات پراکنده و کوچکتر در روزهای اخیر در چندین جا آغاز شد. گروه کوچکی پنجشنبه شب در برابر خانه لاپید در رامات آویو تظاهرات کردند.
دَفنی لیف از برگزار کنندگان اعتراضات تابستان 2011 به شبکه دو [تلویزیون اسرائیل] گفت: فکر نمی کنم هدف، رسیدن به تعداد مشخصی از افراد باشد بلکه هدف، اتخاذ موضعی مشترک در برابر اقداماتی است که به افراد زیادی آسیب خواهد رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.