سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده: در فصل دوازدهم 1700 پرونده انضباطی داشتیم / کریمی حق اعتراض به محرومیتش را دارد

اسماعیل حسن زاده گفت: فصل انضباطی پرکاری داشتیم و مهمترین بخش کارمان نیز پیگیری مطالبات بازیکنان و مربیان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ رییس کمیته انضباطی در گفتگو با یک برنامه ورزشی گفت:در فصلی که پشت سر گذاشتیم نزدیک به 1600 تا 1700 پرونده داشتیم که اگر آن را به روزهای سال تقسیم کنیم حدودا هر روز 5 پرونده وارد کمیته می شد و کار طاقت فرسایی  را انجام دادیم.

وی بیان داشت:پرونده ها را می توان به 4 گروه تقسیم کرد.دسته اول پرونده هایی که متعارف هستند و به عنوان مثال در خصوص تاخیر تیم ها در ورود و رفتارهای اجتناب ناپذیر بوده است. دسته دوم رفتارهای ناهنجار ناشی از شیطنت در طول بازی بوده که عاملان باید پخته تر شوند و با رعایت موازین از بروز چنین پرونده هایی جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: دسته سوم نیز مصاحبه های مطبوعاتی پرونده ساز است و دسته چهارم نیز که اتفاق جدیدی در کار ماست پیگیری جدی مطالبات بازیکنان و مربیان از باشگاه ها است.

وی تصریح کرد: توصیه ما به بازیکنان و مربیان طلبکار این است که تا جاییکه می توانند گذشت کنند و 10 تا 20 درصد قراردادهایشان را ببخشند و از مدیران نیز درخواست دارم تا حداقل به اندازه هزینه 2 بازیکن به تسویه دیون خود بپردازند.

تاثیر گذارترین محرومیت را برای کریمی در نظر گرفتیم

وی در خصوص محرومیت فیروز کریمی بیان کرد: رفتار غیر ورزشی فیروز کریمی باعث شد تا وی را 8 جلسه محروم کنیم. می توانستیم به طور مثال ایشان را 6 ماه محروم کنیم اما با توجه به اتمام لیگ و تعطیلات موجود تصمیم بر آن شد تا تاثیرگذارترین مجازات را برای وی در نظر داشته باشیم، البته کریمی حق اعتراض دارد./آق

برچسب ها: کمیته ، کریمی ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.