سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت غير مجاز از حساب بانکي شهروند نيشابوري

فردي که بصورت اينترنتي اقدام به برداشت وجه از حساب بانکي شهروندان مي کرد، با تلاش کارشناسان پليس فتا شهرستان نيشابور خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور صبح امروز از دستگيري سارقي خبر داد که با سؤاستفاده از شهروندان اقدام به برداشت 7 ميليون ريال از حساب آنها کرده بود.
 
سرهنگ"محمد حسن اميري"در خصوص جزييات اين پرونده بيان داشت: در پي گزارشات مردمي كلاهبرداري فردي جوان از شهروندان داراي تحصيلات پايين و برداشت غيرمجاز از حساب بانكي شان موضوع بصورت ويژه در دستور كار تيمي از ماموران پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي ادامه داد: با بررسي هاي بعمل آمده فرد مورد نظر شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.
 
وي تصريح كرد: در بازجوئي هاي به عمل آمده منكر هرگونه جرمي بود كه با مشاهده مستندات پليسي لب به اعتراف گشود و اظهار داشت چند روز قبل کارت عابر بانك يکي از شهروندان را كه از من تقاضاي كمك كرد جهت برداشت پول از دستگاه عابر بانک گرفتم و درحضور خودش بدون اينکه متوجه شود اقدام به تغيير رمز اينترنتي کارت او کردم.
 
اين مقام انتظامي افزود: در بازجوئي هاي به عمل آمده مشخص شد كه متهم با مراجعه به کافي نت و با استفاده از مشخصات کارت شهروند مبلغ 7ميليون ريال به حساب کارت ATMدوستش که شماره حساب آن را بصورت تلفني براي برداشت مبلغ مذکور گرفته بود انتقال مي دهد و سپس از همان حساب به حساب شخص ديگري که از بستگانش بوده انتقال مي دهد تا مورد شناسايي قرار نگيرد.
 
سرهنگ اميري در پايان به شهرندان توصيه كرد: از در اختيار قرار دادن اطلاعات حساب خود به اشخاص ديگر حتي نزديكان خودداري كنند و باعث تحريک افراد به برداشت اينترنتي غير مجاز از حسابشان نشوند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.