سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب به مسابقات مسترز روسیه دعوت شد

جواد محجوب جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان باز سوی فدراسیون جهانی جودو برای حضور در مسابقات مسترز روسیه دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد محجوب که چندی پیش با درخشش در رقابتهای جودو قهرمانی آسیا تایلند مدال طلا را تصاحب کرده بود در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو به رتبه 13 رسید، به مسابقات مسترز روسیه دعوت شد.
 
رقابتهای مسترز از سوی فدراسیون جهانی جودو و در هر سال فقط یک بار برگزار می شود. برای حضور در این مسابقات 22 جودوکار هر وزن به نام دعوت می شوند. مسابقات سال 2013 به میزبانی روسیه و در "تایومن" طی روزهای چهارم وپنجم خرداد برگزار خواهد شد. 
 
به جز محجوب جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان، لوکاس کاریک از جمهوری چک،گرول هنک از هلند، باتاگولا از مغولستان، خابلوف از روسیه، نونس از برزیل، درویش رامادان از مصر، گریل مرت از فرانسه، رمزالدین سعید اوف از ازبکستان، ساموئلوویچ از روسیه، گاسیموف و ممدوف از آذربایجان،راکوف از قزاقستان، نایدان  از مغولستان ، کوبایاشی ژاپن ،مارتین پاسک از  سوئد ، کاستر از  نیوزلند ،کاررا از  برزیل ،هوانگ از  کره جنوبی ،بورودواکو  از لیتوانی ، پیترز از  آلمان و نماینده رژیم اشغالگر قدس نفرات منتخبی  هستند که در این مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت./آق
برچسب ها: جودو ، محجوب ، مسترز ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.