سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیلی/ وزیر دفاع:

حماسه آفرینی‌های متخصصان وامدار خون شهداست/ جنگ نرم بزرگترین توطئه دشمن

وزیر دفاع گفت: دشمنان تلاش می‌کنند فرهنگ شهادت را از فرهنگ ملی ما بیرون کنند، لذا موضوع جنگ نرم بزرگترین توطئه دشمن علیه کشور ماست.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع در اختتامیه کنگره سه وزیر، فرماندهی مهندسی جنگ و هزار شهید وزارت دفاع شهدای این وزارتخانه با بیان اینکه شهادت در فرهنگ اسلامی ما جایگاه خاصی دارد اظهار دارد: فرهنگ شهادت اسرائیل را خاک ذلت نشاند و همچنین موجب شد استکبار جهانی در مراحله سقوط قرار بگیرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی گفت: آنها تلاش می‌کنند فرهنگ شهادت را از فرهنگ ملی ما بیرون کنند، لذا موضوع جنگ نرم بزرگترین توطئه دشمن علیه کشور ماست.

وزیر دفاع با بیان اینکه ایران اسلامی اجازه تحقق یافتن چنین کاری را به دشمن نخواهد داد تأکید کرد: وزارت دفاع افتخار می‌کند که همواره در صحنه‌ها و بخش‌های مختلف جنگ و دیگر بخش‌ها شهیدان و فرماندهان بزرگواری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سردار وحیدی با اشاره به رونمایی پهپاد جدید تهاجمی ایران به نام حماسه گفت: این حماسه آفرینی‌ها وامدار خون شهدا است لذا این شهدا با تبعیت از ولایت فقیه درخشش پیدا کرده اند که موجب این افتخارها شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم باتبعیت از راه شهدا و همچین تبعیت از ولایت فقیه همواره افتخارات خود را ادامه دهیم.
بنا براین گزارش در ابتدای این مراسم جدیدترین پهپاد تهاجمی که به دست متخصصان ایرانی با نام حماسه ساخته شده بود رونمایی شد.

گفتنی است، در اختتامیه این کنگره نیز سرلشکر سلیمی فرمانده سابق ارتش، سردار فرحی رئیس سازمان هواو فضا، سردار بکائی جانشین وزیر دفاع، و محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده هایشان حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: وزیر دفاع ، جنگ ، نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.