سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

تخریب کنندگان قبر صحابه پیامبر بویی از مسلمانی نبرده اند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن اقدام به تخریب مقبره حجر بن عدی صحابه پیامبر (ص)، گفت آن افرادی که مقبره این یار پیامبر (ص) را تخریب کرده اند بویی از اسلام نبرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 حجت الاسلام  محمد آفتابی این اقدام وقیحانه را محکوم کرد و با بیان اینکه علما و روشنفکران جهان اسلام باید جلوی اینگونه حرکات زشت را بگیرند، افزود: عاملان این اقدام ننگین بدانند، عواقب اینگونه رفتارها به خود آنها بر می گردد و باید منتظر جواب دندان شکن مسلمانان باشند.

وی گفت  : استکبار جهانی و صهیونیست دشمنی دیرینه با اسلام و مسلمانان دارند و افراد ساده لوح و جیره خوار به نام اسلام خیانت به اسلام و مسلمین می کنند.

 آفتابی  عنوان کرد : تخریب و نبش قبر هر فردی حرام است، بخصوص حجر ابن عدی که یکی از یاران با وفای پیامبر اسلام (ص) بوده انددر حالیکه  اسلام دین رحمت، بخشش و رافت است و اینگونه حرکات موجب می شود که دشمنان اسلام از مسلمانان چهره خشنی معرفی کنند و این خواسته دشمنان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود  : دشمنانی که پشت این قضیه هستند می خواهند کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود قرار دهند و قصد سرکوبی مسلمانان را دارند چون در مقابل متجاوزین آمریکا و اسراییل ایستاده اند.

وی با بیان اینکه جنگ میان سوریه و مخالفان این کشور جنگ بین اسلام و جهان کفر است، گفت: تروریست ها در سوریه اعلام می کنند که آزادیخواه هستند و برای رسیدن به اهداف و آزادی قیام کرده اند، اما می بینیم از کشورهای مختلفی تروریست سلاح بدست به سوریه آمده و به جنگ با مسلمانان می پردازند.

آفتابی افزود : همه  مردم بخصوص اصحاب فرهنگ و هنر باید با برگزاری راهیپمایی انزجار خود را از این اقدام ننگین اعلام کنند و از طریق قانونی، منطقی و دیپلماتیک این موضوع را پیگیری کرده و اجازه ندهند به اسلام توهین شود./س

برچسب ها: تخریب ، مقبره ، صحابه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.