سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برگزاری مانور با هماهنگی ایران در خلیج فارس نشان از اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزاری مانور در خلیج فارس و هماهنگی با جمهوری اسلامی را نشان از اقتدار و قدرت نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی دیروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و معلمان نمونه شهرستان نیر گفت: به برکت وجود نیروی نظامی مقتدر و رهبری نظام امروز برگزاری هر مانوری در منطقه خلیج فارس با هماهنگی قبلی از جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد.

وی گفت: این درحالی است که در وزارت دفاع آمریکا پنتاگون و همچنین وزارت امور خارجه این کشور هیچ میزی فعال تر از میز ایران نسیت.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه بخش اعظمی از سرزمین ایران در دوره صفویه با ذلت و خواری از این کشور جدا شده است، یادآور شد: امروز در سایه رهبری مقتدر نظام هیچکس نمی تواند تعرضی به سرزمین و ملت ایران داشته باشد.

عاملی همچنین افزود : دشمنان ایران و اسلام 500 سال ما را عقب نگه داشته و در این مدت خود پیشرفت های فراوانی انجام داشته اند و درحال حاضر جمهوری اسلامی در حدود رفع محرومیت 500 ساله این مملکت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری از مقام شامخ این استاد فرزانه و آیت الله شاه آبادی تجلیل کرد و با بیان اینکه اولین معلم عالم هستی پروردگار متعال می باشد، بیان داشت: خداوند دانش و آگاهی را برای عالم هستی وبشریت ارزانی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به مباحثی در خصوص علم و دانش و معرفت دینی و همچنین تربیت اسلامی تاکید کرد هرکس به هر سهمی که از دانش جهانی برخوردار است به همان مقدار در دنیای امروزی از توانای برخوردار خواهد بود./س

برچسب ها: اردبیل ، برگزاری ، مانور ، خلیج ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.