سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سوریه جبهه مقابله اسلام با کفر است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سوریه جبهه مقابله اسلام با کفر است و ملاک و مرز بین این دو جبهه، جبهه مقاومت اسلامی فلسطین است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج ،حجت الاسلام شاهرودی  با ابراز بیزاری از عملکرد تکفیری های انحرافی در توهین به مقدسات اسلامی، هدف از این اعمال شنیع را تضعیف پایگاه های تحکیم و تقویت اتحاد جهان اسلام عنوان کرد.

وی افزود: در این جبهه روحانیون شیعه و سنی، افسران میدان مبارزه با دشمنان اصل دین هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه حمایت از سوریه به معنای حمایت از اسلام است گفت: امروز در سوریه از یک سو جبهه الحاد با سردمداری شیطان بزرگ، اسرائیل غاصب و نوکرهای عملیاتی آنها که از فرقه های انحرافی وهابی و سلفی هستند، قرار دارد و در سوی دیگر مسلمانان واقعی که هم و غمشان نجات دنیای اسلام است.

وی شناخت و فهم صحیح از دین و ایمان به خدا را دو عامل مهم در راستای تقویت جبهه دینی برشمرد و افزود: فهم دین غیر از یاد گرفتن علم دین است و امروز تکفیری هایی که زیر پرچم اسرائیل به مقابله با مقدسات دینی برخاسته اند از همین دسته هستند و تنها به ظاهر دین توجه دارند.

حجت الاسلام  شاهرودی در پایان مقابله شدید با خدا و مظاهر دینی را خلاف تمدن دانست و گفت: سردمداران غربی که داعیه تمدن سالاری در دنیا را دارند می خواهند تا خدا و مقدسات دینی را دشمن تمدن سازی جلوه دهند و نظام جهان را به سمت غیرخدایی حرکت دهند، اما امروز همه شاهد هستند که دنیا در مسیر حرکت به سمت خدا قرار دارد/س
برچسب ها: مقابله ، کفر ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.